تیم فوتبال استقلال با یک امتیازی که امروز در تساوی مقابل مس رفسنجان کسب کرد با احتساب یک بازی بیشتر به صدر جدول رسید اما جایگاهش از سوی پرسپولیس و گل گهر تهدید می شود.

جدول لیگ برتر پس از برد و صدرنشینی استقلال + نتایج لیگ برتر در روز نخست هفته چهاردهم
به گزارش سلام نو، استقلال با یک امتیازی که امروز گرفت به صدر جدول رسید اما جایگاهش از سوی پرسپولیس و گل گهر تهدید می شود.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با برگزاری چهار بازی آغاز شد. در حساس‌ترین دیدار امروز استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل مس رفسنجان با تساوی بدون گل متوقف شد و با رسیدن به امتیاز ۲۷، پیش از دیدار فردای گل گهر و پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفت. هرچند شاگردان محمد ربیعی نیز با این تک امتیاز خارج از خانه ۱۹ امتیازی شده و به صورت موقت رتبه ششم را حفظ کردند.

آلومینیوم با برتری یک بر صفر در خانه نفت مسجد سلیمان، ۱۹ امتیازی شده و با چهار پله صعود تا رده پنجم بالا آمد. هرچند این شکست سبب شد شاگردان ابراهیم اشکش همچنان با ۹ امتیاز در قعر جدول باقی بمانند.

فولاد خوزستان با ادامه روند بدون پیروزی ماندن خود در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز این بار مقابل هوادار به تساوی صفر- صفر رضایت داد تا با ۱۷ امتیاز در رتبه نهم قرار بگیرد. این تساوی تیم تهرانی ۱۴ امتیازی را در جایگاه یازدهم حفظ کرد.

صنعت نفت آبادان در شرایطی که با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه فولاد شهر مقابل ذوب آهن پیش بود، در نهایت این برتری را از دست داد تا با تساوی دو بر دو از اصفهان خارج شود. این تساوی سبب شد شاگردان مهدی تارتار با یک رده سقوط به رتبه هشتم برسند و نفت نیز با دو رقمی شدن امتیازاتش و ۱۰ امتیازی شدن در رده پانزدهم باقی بماند./ همشهری آنلاین

4775333

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید