مزه کردن غذا در هر شهر و دیاری جذاب و به یادماندنی است از این رو با ما همراه باشید تا از تجربه جالب در رستوران‌های قمصر بیشتر بدانیم.

تجربه جالب در رستوران‌های قمصر

سلام نو _ سرویس گردشگری: یکی از شهر های مهم اصفهان که به عنوان قلب گلاب گیری ایران شناخته می شود، قمصر کاشان می باشد. این شهر با طبیعت زیبای خود و دارا بودن گل های جذاب و فراوان توانسته در بین مردم کشور به شهرت برسد. گل های موجود در این منطقه تنها به محمدی ختم نمی شود و تنوع خوبی دارند. قدمت شهر قمصر بالا بوده چرا که بخشی از اصفهان می باشد و همان طور که احتمالا می دانید یا حدس زده اید تاریخ این استان به سال های دور برمی گردد. به دلیل یافت شدن تعدادی سکه در پای کوه هایی که در شمال شرقی قمصر قرار دارند دال بر این موضوع است که در زمان هخامنشیان این شهر وجود داشته است. با یافت شدن این مسکوکات گفته شده که قدمت قمصر به پیش از اسلام تعلق دارد ولی باز هم این موضوع را با قطعیت بیان نکرده اند.

تجربه جالب در رستوران‌های قمصر

خوردن غذا در فضایی دلنشین

گل رز در زبان فارسی با کلماتی هم چون سرخ گل یا گل محمدی شناخته می شود البته باید گفت که این نام نشانگر گونه های متفاوت آن نبوده و در حال حاضر بالغ بر بیست هزار گونه از گل رز معرفی شده است. این گل در بین تمامی گل ها بیش ترین تنوع را داشته و نژاد این گل به هفت دسته تقسیم می شود. یکی از گل های این هفت دسته همان سرخ گل یا گل محمدی است که تنها در ایران وجود دارد و خصوصیات مختلفی دارد. گل نیمه پر پر معطر بوده و به رنگ صورتی می باشد و بر روی ساقه خود خارهای ریز بسیاری دارد. گل قرمز محمدی در سال 1374 به عنوان یک گل ملی در کشور به ثبت رسید.

در قمصر به عنوان یکی از مهمترین مراکز گردشگری در ایران اقامتگاه های مختلفی برای مسافران وجود دارد. گذشته از سوییت ها و آپارتمان هایی که به صورت شخصی واگذار می شوند، می توان به هتل گلستان، هتل ارگ محتشم، مهمانسرای گل بانو و اقامتگاه کوشک آقا محمد اشاره کرد. برای صرف ناهار یا شام نیز می توانید به رستوران افشین به عنوان یکی از معروف ترین رستوران های قمصر بروید. برخی از مسافران نیز در کاشان اقامت کرده و در روز به سمت قمصر می روند.

تجربه جالب در رستوران‌های قمصر

صرف غذا در رستوران‌های قمصر

یکی از مهم ترین مواردی که در سفر به یک مقصد مورد نیاز افراد می باشد، رستوران های موجود در آن منطقه می باشد. قمصر کاشان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای رستوران ها و غذاخوری های متعددی برای صرف غذا می باشد تا مسافران بتوانند از آن ها برای خود استفاده نمایند. ما در اینجا به معرفی بهترین رستوران های کاشان در قمصر خواهیم پرداخت تا در صورت سفر به این منطقه برای پیدا کردن یک جای مناسب جهت صرف غذا دچار سرگردانی نشوید.

رستوران افشین: یکی از رستوران های موجود در قمصر کاشان که امتیاز بالایی را از کاربران دریافت نموده، رستوران افشین می باشد. این رستوران با ارائه غذاهایی با کیفیت متوسط ولی با قیمت مناسب توانسته عده زیادی را به سمت خود جذب نماید. هزینه غذاهای موجود در منوی این رستوران خوب بوده و در مقایسه با رستوران های دیگر در سطح مناسبی قرار دارد. محیط داخلی رستوران زیبا و تمیز بوده و در برخی از نقاط سال به خصوص در ماه گلاب گیری بسیار شلوغ می شود. این رستوران توانسته با دکور مناسب و دیزاین خوب افراد مختلفی را به سمت خود بکشاند. هم چنین سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد و مردم امتیاز مناسبی به برخورد پرسنل داده اند. اگر به قمصر سفر کردید سرف غذا در این رستوران را که از یکی از بهترین رستوران های قمصر کاشان می باشد از دست ندهید.

تجربه جالب در رستوران‌های قمصر

رستوران سید: از دیگر رستوران هایی که در سفرتان به قمصر کاشان می توانید از آن استفاده نمایید، رستوران سید می باشد. این رستوران توانسته امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد. رستوران سید قابلیت بیرون بردن و سفارش غذا نیز دارد و به همین دلیل می توانید در صورت عدم تمایل به استفاده از محیط رستوران هرچه خواستید سفارش دهید.

از نحوه سرویس دهی در این رستوران کمی شکایت شده ولی هزینه غذاها مناسب می باشد. عده از کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند امتیاز خوبی به آن نداده و از کیفیت غذایی که سفارش داده اند راضی نبودند به همین دلیل امتیاز کلی رستوران متوسط می باشد. جوجه کباب را در این رستوران در لیست سفارشات خود قرار دهید چرا که یکی از غذاهای خوش طعم سید در مقایسه با دیگر غذاهای منو گزارش شده است. فضای داخلی رستوران نیز تمیز و مرتب بوده ولی از دکور یا طراحی خاص خبری نیست.

تجربه جالب در رستوران‌های قمصر

رستوران ایده آل: از دیگر رستوران هایی که می توانید در سفر به قمصر برای صرف غذا از آن استفاده نمایید، رستوران ایده آل می باشد. این رستوران امتیاز خوبی از کاربران دریافت نکرده و به همین دلیل می توان گفت شاید از سرویس دهید، کیفیت غذاها، قیمت ها یا موارد دیگر راضی نبوده اند. رستوران ایده آل از دیگر رستوران های قمصر است که شاید در طول سال تعداد زیادی از افراد به آن مراجعه نکنند ولی برای مسافران کارایی دارد. فضای داخلی رستوران تمیز بوده و میز و صندلی مناسبی قرار داده شده اند. اگر به قمصر رفتید می توانید از این رستوران نیز برای غذای مورد نظرتان استفاده نمایید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید