برررسی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای وارداتی چینی از جهش بی‌سابقه قیمت این خودروها در هفته اول دی ماه حکایت دارد، در این مطلب شاهد قیمت انواع مدل های خودرو ام وی ام و برلیانس در بازار خواهید بود.

قیمت برلیانس از ۸۰۰ میلیون عبور کرد + قیمت انواع ام وی ام و برلیانس در بازار + عکس

به گزارش سلام نو، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودروهای چینی حاکی از جهش بی‌سابقه قیمت این خودروها در هفته اول دی ماه است، به طوری که در بین خودروهای ام‌وی‌ام مدل ۳۱۵هاچ بک پلاس سال ۱۴۰۰ آن از ۵۶۵ میلیون تومان در سوم دی ماه امروز به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۵۲۵ میلیون تومان در سوم دی ماه امروز به ۵۴۰ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت اکسلنت مدل ۱۴۰۰ نیز از ۶۵۵ میلیون تومان در سوم دی ماه امروز به ۶۹۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۶۳۵ میلیون تومان در سوم دی ماه امروز به ۶۸۰ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت لاکچری مدل ۱۴۰۱ نیز از ۷۰۰ میلیون تومان در سوم دی ماه امروز به ۷۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از سوم دی ماه تا امروز ۳۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای برلیانس نیز در این مدت گران شدند به طوری که قیمت برلیانس کراس ۱.۶۵ لیتر مدل ۱۳۹۹ از ۷۷۵ میلیون تومان در سوم دی ماه امروز به ۸۲۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز در هفته اول دی ماه ۴۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

قیمت بایک سابرینا هاچ بک مدل ۱۳۹۸ نیز از سوم دی ماه تاکنون ۱۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۵۳۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

قیمت روز خودروهای چینی بازار در جدول زیر آمده‌است:

برلیانس از ۸۰۰ میلیون گذر کرد/ جهش قیمت چینی‌های بازار خودرو

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید