درپی وقوع ۲ فقره تصادف رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان، یک شهروند جان خود را از دست داد و ۱۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

۱۳ کشته و زخمی درپی دو تصادف رانندگی در اصفهان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، عباس عابدی سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بامداد امروز ۹ دی برخورد خودروی پژو ۲۰۶ با چهار خودروی دیگر در خیابان حکیم نظامی اصفهان گزارش شد.
فرهاد کاوه آهنگران با بیان اینکه امدادگران آتش نشانی از ایستگاه‌های یک و سه اصفهان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: فرد محبوس شده در خودروی پژو ۲۰۶ بر اثر شدت تصادف و پیش از رسیدن آتش نشانان در دم جان باخته بود.
وی با بیان اینکه جسد این زن ۳۰ ساله پس از آزادسازی به عوامل انتظامی تحویل داده شد، ادامه داد: در این حادثه یک مرد نیز مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان نیز روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: عصر روز گذشته بدنبال واژگونی مینی بوس کارکنان یک شرکت و برخورد آن با یک خودروی پژو پارس در محور اصفهان به بهارستان، ۱۱ نفر شامل پنج زن و ۶ مرد مصدوم شدند.
عباس عابدی افزود: مصدومان این سانحه رانندگی با سه واحد آمبولانس ۱۱۵ و یک واحد هلال احمر به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل شدند.

سال گذشته حدود ۲۰ درصد امدادرسانی‌های اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان اصفهان مربوط به سوانح رانندگی در شهرها و مسیرهای بُرون شهری این منطقه بود.
از مجموع ماموریت‌های تصادفی سال قبل، ۲۷ هزار و ۲۶۰ مورد در محدوده شهری و ۳ هزار و ۶۲۸ مورد جاده‌ای بود.
براساس گزارش پزشکی قانونی استان اصفهان، از اول امسال تا پایان مهر فوتی های ناشی از حوادث ترافیکی ارجاعی به اداره کل پزشکی قانونی ۶۸۷ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۸ درصد افزایش داشته است.
در زمان حاضر ۱۶۰ پایگاه اورژانس شامل ۸۰ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی، پنج اتاق فرمان و ۲ اتوبوس آمبولانس در استان اصفهان فعال است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید