فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد ۱۶۲ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

عبور بیش از ۱۶۲ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال جاری ۱۶۲ هزار و ۷۶۹ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد کرده‌اند.

وی افزود: تردد خروجی مسافر ایرانی طی ۹ ماهه سال جاری در پایانه مرزی پرویزخان ۵۵ هزار نفر بوده و تعداد مسافر ایرانی ورودی از این پایانه مرزی پرویزخان ۲۰ هزار و ۲۰۶ نفر بوده است که بیشترین تردد ورودی و خروجی مسافران ایرانی در فروردین ماه سال جاری صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تردد مسافر اتباع خارجی از پایانه مرزی پرویزخان، تصریح کرد: ۴۵ هزار و ۹۲۶ مسافر خارجی از پایانه مرزی پرویزخان وارد کشور شده‌اند و تعداد مسافران اتباع خارجی که از پایانه مرزی پرویزخان خارج شده‌اند، ۴۱ هزار و ۶۳۱ نفر است.

کرمی بیان کرد: در پایانه مرزی پرویزخان توقف زمان معنا ندارد و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با دستگاه‌های مختلف بدون تعطیلی در این مرز فعالیت می‌کنند و در ایام مختلف سال که سایر دستگاه‌های دولتی از تعطیلات در طول سال بهره مند می‌شوند، پایانه مرزی پرویزخان همچنان فعال است و بدون وقفه به کار خود ادامه می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید