سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی ساوه از کشف انبار احتکار ۲ هزار و ۸۳۵ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲۸۳۵ حلقه لاستیک خودرو احتکار شده در یک انبار در ساوه

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی بیان گفت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و جلوگیری از سو استفاده اخلال گران اقتصادی، مأموران پلیس آگاهی ساوه در تحقیقی از احتکار انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین در یک انبار قدیمی واقع در حاشیه این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات مأموران پلیس آگاهی ساوه محل دقیق انبار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، از این انبار بازدید شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲ هزار و ۸۳۵ حلقه انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین از انبار مذکور اظهار داشت: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان ۴۵ میلیارد ریال اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد بر جدیت و قاطعیت پلیس برای مبارزه همه جانبه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تاکید کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در خصوص قاچاق کالا و احتکار دارند موارد را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت پذیرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید