طبق اظهارات مسئولان سفرهای زیارتی نام نویسی سفر به عتبات تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

تمدید ثبت نام برای سفر به عتبات تا پایان دی ماه

به گزارش سلام نو؛ مسئولان سفرهای زیارتی به عتبات شرایطی را با نرخ گذشته برای زیارت عتبات فراهم کردند و هچنین مشتاقان می توانند برای زیارت کربلا تا پایان دی‌ماه در یکی از کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت نام‌نویسی کنند.

سفرهای زیارتی به عتبات با وجود بالا رفتن نرخ ارز در هفته‌های اخیر با تلاش مجریان اعزام و همچنین سازمان حج و زیارت ثابت ماند و حتی در برخی از اعزام‌ها شاهد کاهش هزینه این سفر هستیم.

بر همین اساس، هزینه سفر عتبات به صورت زمینی از ۶ میلیون تومان به پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافت و سفر هوایی عتبات نیز با همان نرخ قبلی ۱۰ میلیون و ۵۰۰ تا ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان انجام می‌شود.

علاوه بر این، سفرهای ارزان‌قیمت عتبات نیز همچنان ادامه دارد و با تلاش دفاتر مجری، هزینه اعزام‌های ارزان‌قیمت به ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.

کاهش هزینه سفر زمینی عتبات و ثبات در سفرهای هوایی عتبات در حالی است که هزینه این سفرها در ماه‌های گذشته با دلار متشکل ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومانی محاسبه شده بود که اکنون با افزایش نرخ دلار متشکل به بیش از ۳۶ هزار تومان همچنان هزینه سفر عتبات افزایش پیدا نکرده است.

با تلاش مسئولان سفرهای زیارتی به عتبات با همان نرخ گذشته تا پایان دی‌ماه برنامه‌ریزی شده است و هم‌اکنون مشتاقان زیارت عتبات می‌توانند برای زیارت کربلا تا پایان دی‌ماه در یکی از کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت نام‌نویسی کنند.

گفتنی است در روزهای گذشته کاروان‌ها فقط تا دهم دی‌ماه باز شده بود که اکنون امکان نام‌نویسی سفر عتبات تا ۳۰ دی‌ماه وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید