یک روزنامه پرتغالی بعد از هت تریک طارمی در آخرین بازی پورتو در سال ۲۰۲۲ از او به عنوان یک پهپاد ایرانی یا کرد!

«مهدی طارمی» پهباد ایرانی است!

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی کشور پرتغال داشته است.

در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم فوتبال پورتو میزبان تیم آروکا بود که این بازی با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ به سود پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت و با درخشش خود یکی از ارکان اصلی این برد پرگل بود. طارمی در این مسابقه سه گل به ثمر رساند و روی یکی دیگر از گلهای پورتو تأثیر مستقیم داشت.

طارمی پس از بازی شب گذشته، با ۹ گل به صدر جدول رده بندی لیگ پرتغال صعود کرد و در کنار «راموس» مهاجم تیم بنفیکا قرار گرفت.

هت تریک طارمی در آخرین بازی پورتو در سال ۲۰۲۲ بازتاب گسترده‌ای در پرتغال داشت و رکورد و اوجوگو دو روزنامه ورزشی پرتغال تیتر و عکس صفحه نخست خود را به مهاجم ایران اختصاص دادند.

اوجوگو با انتشار عکس خوشحالی طارمی بعد از گلزنی مقابل آروکا از تیتر «طارمی سوپراستار» استفاده کرده است.

توصیف روزنامه پرتغالی از طارمی: او مثل یک پهپاد ایرانی است!

رکورد هم با انتشار عکس دیگری از خوشحالی مهاجم ایرانی پورتو و اشاره به درخشش او برابر آروکا تیتر زد: «طارمی فشار می‌آورد».

توصیف روزنامه پرتغالی از طارمی: او مثل یک پهپاد ایرانی است!

ابولا دیگر روزنامه ورزشی پرتغال هم با تیتر کوچکی در صفحه نخست خود، از عنوان اژدهای مافوق صوت برای توصیف پیروزی پرگل پورتو استفاده کرده است.

توصیف روزنامه پرتغالی از طارمی: او مثل یک پهپاد ایرانی است!

ابولا همچنین در گزارشی جداگانه از طارمی و قدرت گلزنی این مهاجم به عنوان یک پهباد ایرانی یاد کرد که هیچ دفاعی نمی‌تواند برابر او مقاومت کند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید