ولا یا بونوبو پناهگاهی برای بونوبوهای یتیم و یکی از محبوب­ترین جاذبه­ های گردشگری در منطقه کینشاسا است.

لولا یا بونوبو(آفریقا)

سلام نو-سرویس گردشگری: جمهوری دموکراتیک کنگو تاریخی دارد که پذیرش آن دشوار است. از سوءمدیریت پادشاه بلژیک لئوپولد گرفته تا رهبر فاسد موبوتو سسه سکو، تا میدان‌های نبرد جنگ جهانی وحشتناک آفریقا، این کشور دورههای طولانی بیثباتی را تجربه کرده است. اما دومین کشور بزرگ آفریقایی در حال بازگشت است و طبق اکثر گزارشها، در مسیر درستی قرار دارد. این کشور تحت پوشش پارک های ملی تعیین شده یونسکو قرار دارد. آنها آتشفشانهای فعال، رودخانههای خروشان و تمام حیاتوحشی که از آفریقا انتظار دارید دارند. جمهوری دموکراتیک کنگو قلب واقعی و مجازی آفریقا است.

بیایید نگاهی به بهترین مکانهای دیدنی کنگو بیندازیم!

  1. کینشاسا

۴ نمونه از بهترین مکان­ های توریستی برای بازدید در جمهوری دموکراتیک کنگو

کینشاسا پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو و همچنین یکی از ۱۱ استان آن است. این شهر با بیش از ده میلیون نفر جمعیت، پر هرج و مرج و پر انرژی و واقعا عظیم است. در اواخر قرن نوزدهم توسط هنری استنلی بهعنوان یک پست تجاری تأسیس شد و اکنون به شهر نیویورک آفریقایی تشبیه شده است. از قایقسواری در کنگو یا پیکنیک باربیکیو در سواحل آن لذت ببرید. بازار شهر رنگارنگ و بسیار مفرح است. اینجا فرهنگ هنر خیابانی بسیار خوبی وجود دارد و اگر در یکی از کافه‌های کوچک نزدیک بلوار جوین بنشینید، هنرمندان می‌آیند و قطعات خود را برای فروش به شما نشان می‌دهند. این یک راه عالی برای صحبت با مردم محلی و استراحت است.

  1. لولا یا بونوبو

۴ نمونه از بهترین مکان­ های توریستی برای بازدید در جمهوری دموکراتیک کنگو

لولا یا بونوبو پناهگاهی برای بونوبوهای یتیم و یکی از محبوبترین جاذبه های گردشگری در منطقه کینشاسا است. بونوبوها برای گوشت بوته‌ها شکار می‌شوند و وقتی مادری کشته می‌شود، بچه‌ها اغلب گرفته می‌شوند و بهعنوان حیوان خانگی در بازار سیاه فروخته می‌شوند. یکی از چهار میمون بزرگ، بونوبوها تا قرن بیستم نسبتا منزوی بودند. این پناهگاه ۳۰ هکتار جنگل را پوشش میدهد و میتوانید از چندین ایستگاه تغذیه که کارکنان برای کمک به ردیابی میمونها استفاده میکنند، بازدید کنید. این مکان داوطلب نیز میپذیرد.

  1. پارک ملی کاهوزی بیگا

۴ نمونه از بهترین مکان­ های توریستی برای بازدید در جمهوری دموکراتیک کنگو

این پارک ملی دیدنی در استان کیوو جنوبی واقع شده است و از حوضه رودخانه کنگو تا بوکاوو امتداد دارد. کاهوزی و بیگا آتشفشانهای خاموشی هستند که اکنون امکان پیادهروی باورنکردنی را دارند. در سال ۱۹۷۰ به منظور حفاظت از گوریلهای دشت شرقی ایجاد شد و تنها ده سال بعد بهعنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شد. شکار غیرقانونی گوریل دهها سال است که یک مشکل بوده است، اما به لطف مقامات پارک، تلاشهای اختصاصی آموزشی در حال انجام است. امروزه گوریلها هنوز در خطر انقراض هستند، اما کیفیت زندگی آنها بهتر شده است و هر سال شرایط بهتر نیز میشود. تنوع زیستی باورنکردنی مانند گیاهان بومی، فیل‌ها، شامپانزه‌ها، آنتلوپ و سروال را در این پارک خواهید دید.

  1. آتشفشان نیراگونگو

۴ نمونه از بهترین مکان­ های توریستی برای بازدید در جمهوری دموکراتیک کنگو

خط افق گوما در جمهوری کنگو تحت سلطه نیراگونگو است. این آتشفشان باورنکردنی با ارتفاع ۳۰۰۰ متر آخرین بار در سال ۲۰۱۱ فوران کرد و تا ۱۵ درصد از زمینهای اطراف را ویران کرد و بیش از ۱۲۰۰۰۰ نفر را بیخانمان کرد. نیراگونگو در ۱۳۰ سال گذشته ۳۴ بار فوران کرده و در محل اتصال صفحه تکتونیکی آفریقا قرار دارد. چشم انداز اطراف گوما قابل توجه است، با گدازههای سیاه جامد شده بهقدری گسترده که مکان شبیه یک معدن زغال سنگ در سطح زمین بهنظر میرسد. یک دریاچه گدازه فعال در داخل دهانه وجود دارد که گاهی اوقات میتوان از آن بازدید کرد. این منطقه پس از آخرین انفجار کاملا بهبود یافته است و شما تعداد زیادی مغازه و بازار جدید برای بازدید در آنجا خواهید یافت.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید