سردار سعید مطهری زاده فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۹۹۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در سطح استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر با هیچ کس تعارف نداریم.

یک تن مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سردار سعید مطهری زاده اظهار داشت: در طول ۹ ماهه ابتدای سال جاری ۹۶۴ کیلو و ۹۰۶ گرم مواد مخدر سنتی و ۲۵ کیلو و ۷۹۸ گرم مواد مخدر صنعتی نیز کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت هزار و ۱۲۳ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در سطح استان دستگیر شده اند، افزود: در این بازه زمانی ۴۵۳ نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۵۹ درصدی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: در مجموع از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه هزار و ۵۷۶ نفر دستگیر شده اند که این رقم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۱ درصدی داشته است.

سردار مطهری زاده همچنین به طرح‌های پیشگیرانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز در سطح استان اشاره کرد و افزود: در ۹ ماهه ابتدای سال جاری ۵۳۷ مورد طرح پاکسازی نقاط آلوده، ۱۸۶ مورد طرح کنترل محورهای مواصلاتی، ۲۸ مورد طرح ارتقا امنیت اجتماعی، ۱۵۰ مورد طرح پاکسازی اطراف مدارس و.. به مرحله اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و ۶۵۹ مورد طرح پیشگیرانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان اجرا شده است، یاد آور شد: در این مدت ۶۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی در پایان به موضوع انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان اشاره و خاطر نشان کرد: در این مدت با تلاش ۲۴ ساعته مأموران پلیس مبارزه با مخدر تعداد ۲۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده اند که این رقم نیز در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید