خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو از «لغو حکم اعدام» برادرش خبر داد و گفت: بررسی ها صورت گرفته نشان داد که حکم محاربه درست نبوده است.

جزییات لغو حکم اعدام حمید قره‌حسنلو

به گزارش سلام نو، اعتمادآنلاین نوشت : فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو ضمن تایید خبر لغو اعدام برادرش گفت: خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند.

فاطمه قره‌حسنلو خواهر حمید قره‌حسنلو در گفتگو با اعتمادآنلاین ضمن تایید خبر آزادی برادرش، گفت: «خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند. خوشبختانه پس از بررسی اسناد و مدارک مشخص شد که حکم‌محاربه برادرم درست نبوده است و این حکم لغو شد.»

او در ادامه گفت: «در تلاش هستیم تا بی‌گناهی کامل حمید و همسرش ثابت شود. در حال حاضر حمید راهی زندان خواهد شد و خانواده احتمالا از این پس خواهند توانست با او دیدار کنند.

او درباره احتمال آزادی حمید قره‌حسنلو با قرار وثیقه گفت: «در فاصله‌ای که تا دادگاه بعدی وجود دارد، احتمال آزادی موقت حمید با وثیقه وجود دارد. البته این موارد از احتمالات است و تا زمان تعیین وثیقه نمی‌توان با قطعیت صحبت کرد. اما ما امیدواریم که حمید با سپردن وثیقه تا زمان صدور حکم نهایی موقتا آزاد شود.»

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید