ابراهیم رییسی در مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران درباره اتفاقات اخیر کشور سخن گفت.

آغوش ملت برای فریب‌خوردگان باز است اما به معاندین رحم نخواهیم کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس‌جمهور با اعلام اینکه آغوش ملت برای همه آنهایی که دچار فریب شدند باز است، گفت به معاندین رحم نخواهیم کرد.

سید ابراهیم رییسی در مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران در جمع تشییع کنندگان پیکر شهدا با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور و برخی شعارها یادآور شد: استعمارکنندگان و قدرت‌های بزرگ با سخن از آزادی و شعارهای فریبنده می‌آیند و ملت‌ها را به بدبختی و ذلالت می‌اندازند.

وی با اشاره به اینکه دشمن چون می‌خواهد نظام را بزند عمود و خیمه نظام را مورد حمله قرار می‌دهد، اظهارکرد:امام و رهبری به‌وظایف خود عمل کرده‌اند و همواره به همه ما هشدار داده‌اند کاستی‌ها مربوط به دستگاه‌هاست .

رییس جمهور با یادآوری بچه های این کشور به وظیفه خود عمل کردند و امروز پیکرهای آنها را می‌بینیم، هدایت ها نیز انجام شد، اگر کاستی هست به عملکردها در دوره های مختلف مربوط می شود .

وی با اعلام اینکه همه فضاسازی ها علیه جمهوری اسلامی مفتضحانه شکست خورده است، اضافه کرد: ماحق عقب گرد نداردیم ما از شهدا آموختیم با امید زندگی کنیم، از فاطمه(س) آموخیتیم باید در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

رییس جمهور در عین حال به طرح این سوال از کشورهای غربی و آمریکا پرداخت که چرا در عین تبلیغات خود که می‌خواهند جمهوری اسلامی را گرفتار ضعف و روبه اضمحلال نشان دهند از کانال‌های مختلف می‌گویند بیایید مذاکره کنیم.

رییس جمهور صبح امروز با حضور در مراسم تشییع شهدای گمنام در تهران در جمع تشییع کنندگان پیکر شهدا سخنرانی کرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید