لک لک مارابو که به عنوان زشت‌ترین پرنده دنیا شناخته می‌شود، در ویدیو زیر شاهد تصاویر هولناک از لحظه شکار شدن این حیوان توسط شغال گرسنه در حیات وحش پیلانزبورگ خواهید بود.

بلعیده شدن زشت ترین پرنده دنیا توسط شغال گرسنه + فیلم

به گزارش سلام نو، دیان سوانپول مهندس عمران ۲۸ ساله، این منظره هیجان انگیز را در سد کوبو در پارک ملی پیلانزبورگ تجربه کرد.

دیان سوانپول گفت: ما در حال خروج از پارک از طریق دروازه باکوبانگ بودیم که تصمیم گرفتیم آخرین ایستگاه را برای تماشای حیوانات و پرندگان سد کوبو داشته باشیم.

اتفاقاً متوجه شدم که یک شغال در مقابل ما قرار دارد، اما با فیلمبرداری از دو فیل حواسمان پرت شد.

شغال در یک چشم به هم زدن شروع به دویدن به سمت لک لک مارابو کرد و آن را از ناحیه گردن گرفت. در عین حال شوکه و شگفت زده شدم. من به شدت برای مارابو متاسفم، اما یک وعده غذایی است.

شغال با مارابو بازی می‌کرد و به نظر می‌رسید که از خودش بسیار خشنود باشد، زیرا دمش مثل یک سگ خانگی هیجان‌زده از این طرف به طرف دیگر تکان می‌خورد.

در نهایت گردن لک لک شکست و شغال چند متر این پرنده نگون بخت را روی زمین کشید.

لک‌لک کفن‌ودفن یا لک‌لک مارابو نام یک گونه از سرده لک‌لک‌های گرمسیری است. بسیاری از مردم این پرنده را زشت‌ترین پرنده دنیا می‌دانند. لک لک‌های مارابو سر و گردن بی موی صورتی رنگ دارند، غبغب بی پر که دارای قابلیت باد کردن هست تنها از زیر منقار آویزان است، منقار گوه‌ای شکل و بدن بزرگ با رنگ تیره آن را به خون‌آشام شبیه می‌سازد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید