اعضای کمیسیون ورزش مجلس با یک کار کارشناسی به زودی عملکرد تیم ملی در جام جهانی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

سرمربی جدید تیم ملی تا سه هفته دیگر انتخاب می شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، طبق خبرهای رسیده قرار است در این دو سه هفته اعضای کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با یک کار کارشناسی عملکرد تیم ملی در جام جهانی را مورد ارزیابی قرار دهند و به این نتیجه برسند که در آینده مربی داخلی برای تیم ملی بهتر است یا خارجی.

تا زمان برگزاری این نشست ها و اعلام نتیجه نهایی این کار کارشناسی قرار شده فدراسیون فوتبال انتخاب سرمربی تیم ملی را به تعویق بیاندازد و باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال به درخواست کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بهاء خواهد داد یا نه.

گفتنی است مجلس شورای اسلامی در ماه های منتهی به جام جهانی حمایت جامعی از تیم ملی داشت و حالا انتظار دارد فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم ملی کار کارشناسی کمیسیون ورزش را مورد توجه قرار دهد. قاضی زاده هاشمی یکی از اعضای کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: « آنچه که مسلم است در پی هزینه و سرمایه گذاری در ورزش به خصوص فوتبال دستاورد باید ایجاد شور و نشاط اجتماعی باشد. مجلس به طور جدی پشتیبانی بسیار خوبی از تیم ملی داشت. نگاه ما نگاه حمایتی بود اما از این پس نگاه نظارتی هم خواهیم داشت. پیش از جام جهانی و در نشست هایی که برگزار می شد، حتی وزرا و رئیس سازمان صدا و سیما هم حضور داشتند و همه هدف ما کمک مالی و معنوی به تیم ملی بود اما همان طور که گفتم از این پس نگاه نظارتی خواهیم داشت و در دو سه هفته آینده نظرات را بررسی می کنیم تا به جمع بندی نهایی برسیم. تماس های زیادی از سوی جامعه فوتبال ایرانی هم با ما گرفته می شود که همه این اشخاص و نظرات آنها برای ما قابل احترام است.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید