چهار گروگانگیری که با نقشه اخاذی سه تبعه عراق را به گروگان گرفته بودند توسط نیروی انتظامی استان خراسان رضوی بازداشت شدند.

گروگانگیران ۳ مسافر عراقی را در مشهد ربودند + درخواست ۲۰۰ هزار دلاری برای آزادی گروگان ها + فیلم و عکس

به گزارش سلام نو، روز جمعه دوم دی ماه امسال فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۴ متهم به آدم ربایی که با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، ۳ تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند خبر داد؛ این ۳ تبعه عراقی از شهر نجف برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده بودند.

یکی از این اتباع عراقی می‌گوید: ساعت ۲۳ و ۳۰دقیقه شب سه سرنشین خودروی سواری ما را سوار کردند و ما را به محلی بردندکه در آنجا نیز ۸نفر دیگر منتظر بودند و با اسلحه و چاقو تهدیدمان کردند و شماره خانواده‌هایمان را گرفتند. آن‌ها از خانواده هایمان ۲۰۰هزار دلار درخواست کردند و به آن‌ها گفتند که اگر پول را تاساعت ۹ونیم صبح نفرستید این ۳ نفر را می‌کشیم.

یکی دیگر از اتباع عراقی می‌گوید: قبلا هم به ایران سفر کرده بودم و ۷ روز در این کشور بودم اما امنیت و صحت و سلامتی در ایران وجود دارد واگر غیر از این بود به ایران نمی‌آمدم. رئیس آگاهی بهترین امکانات را با رفاه و آسایش در اختیار ما قرار داد وازاینکه ما را از دست این آدم ربایان نجات دادند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

یکی دیگر از اتباع عراقی ادامه می‌دهد: من ۱۳سال است به ایران رفت وآمد دارم و چنین اتفاقی برای اتباع عراقی ندیده و نشنیده بودم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید