یک نماینده مجلس در جلسه علنی گفت: یکی از متخصصان ایران ماشین های آبسوز تولید کرده و معتقد است می توان با ۱۰ میلیون تومان همه خودروها را آبسوز کرد.

نماینده مجلس: با آبسوز کردن خودروها مشکل آلودگی هوا حل می شود
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نماینده رباط کریم خواستار اجرای طرح ماشین‌های آبسوز در کشور برای حل مشکل آلودگی هوا شد.

حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس گفت: یکی از متخصصان ایران ماشین های آبسوز تولید کرده و معتقد است می توان با ۱۰ میلیون تومان همه خودروها را آبسوز کرد. با این کار آلودگی هوای مراکز استان ها و تهران رفع می شود.

وی افزود: ایشان را در کمیسیون صنایع دعوت کرده تا درباره طرح ماشین های آبسوز توضیح دهند. بحث آبسوز شدن ماشین‌ها می تواند بحران انرژی و آلودگی هوا را از بین ببرد.

نوروزی همچنین از سفر رییس جمهور به شهرستان بهارستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این سفر دستاوردهای فراوانی داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    نماینده عزیز . خواهش می کنیم پیش از طرح چنین مسئله خنده داری در صحن علنی مجلس دست کم با یک نفر مشورت می کردید . طرح اینگونه مسائل آن هم در مجلس می تواند تا مدت ها سوژه رسانه های خارجی و اسباب خنده آنان شود . مسلما متخصصی که می فرمایید یک شارلاطان است که با قرار دادن یک دستگاه جدا کننده هیدروژن از آب ، در خودرو ابتدا هیدروژن را از آب جدا کرده و از آن به عنوان سوخت در خودرو استفا ده می کند . او به شما نمی گوید که در همان خودرو برای جدا کردن هیدروژن از آب مقداری بیشتر بنزین استفاده می کند که در باکی مخفی در خودرو قرار داده است . باک مخفی خودرو را پیدا و تخلیه کنید و مخزن هیدروژن قرار داده شده در خودرو را نیز تخلیه کنید و از او بخواهید که ماشین را با آب روشن کرده و تنها دو متر حرکت دهد ! لحظه ای فکر کنید که چرا کشور هایی مانند آلمان و ژاپن نفت خام وارد کرده و با بدبختی و صرف هزینه از آن بنزین تهیه کرده و در خودرو استفاده می کنند ؟ از آب نمی توانستند استفاده کنند؟
  • NL ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    نماینده گرامی !!! این که چیزی نیست . من طرحی دارم که می توان برق مجانی برای کل کشور تولید کرد . کافی است ژنراتورهای تولید برق را به یک الکتروموتور بزرگ ! کوپل کرد ( شفت ژنراتور و موتور را با کوپلینگ به هم وصل کنیم) بعد سیم های خروجی ژنراتور را به الکتروموتور وصل می کنیم .‌حال تنها کافی است که ژنراتور را بصورت موقت با یک موتور مثلا بنزینی بجرخانیم و سپس موتور بنزینی را خاموش کنیم .‌چون ژنراتور می چرخد برق تولید می کند و بر ق الکتروموتور را می چرخاند و الکتروموتور نیز توسط شفت ژنراتور را می چرخاند . حال اگر ژنراتور را کمی بزرگتر در نظر بگیریم برق بیشتری تولبد می کند که هم موتور را می چرخاند و هم می تو ان از برق آن برای شهر خروجی گرفته و برق شهر ها را تامین کرد !!! نه سوخت می خواهد و نه گاز و نه نیاز به آب سد دارد ...تازه می توانیم بر ق هم صادر کنیم و ارز بدست بیاوریم‌که مشکل ارز هم حل شود !!! این بهتر نیست ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید