کاظم دلخوش نماینده مجلس شورای اسلامی، از تکلیف نامعلوم لایحه بودجه ۱۴۰۲ ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر دیرتر از این موعد بودجه ۱۴۰۲ تحویل داد شود،در مهلت مقرر تصویب نخواهد شد.

تصویب بودجه چند دوازدهم پیام خوبی برای فعالان اقتصادی ندارد

به گزاش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود گذشت بیست روز از موعد قانونی ارائه بودجه سال آینده هنوز هیچ خبری از ارائه این لایجه به مجلس شورای اسلامی وجود ندارد.

کاظم دلخوش با اشاره به اینکه دیرکرد امسال بودجه کمی با سال‌های گذشته تفاوت دارد، گفتک متاسفانه دولت هیچ اقدامی را برای اجرای وظایف در دستور کار قرار نمی‌دهد . از یک سو می‌بینیم که تکلیف برنامه هفتم روشن نیست و از سوی دیگر دولت به درخواست نمایندگان برای تمدید برنامه ششم نیز توجهی نکرده است در حالی که تمدید برنامه ششم وقت زیادی از دولت و مجلس نخواهد گرفت .

وی با تاکید بر اینکه این تاخیرها نگرانی برای تصویب لایحه بودجه به صورت یک دوازدهم یا سه دوازدهم ایجاد کرده است، گفت: آقایان در دولت باید توجه داشته باشند که مجلس برای بررسی لایحه بودجه حداقل دو تا سه ماه زمان لازم دارد و رد نتیجه اگر بخواهند دیرتر از این موعد بودجه را به ما بدهند، کار بررسی طولانی خواهد شد .

این عضو کمیسیون تلفیق تاکید کرد: تصویب لوایح بودجه به صورت یک دوازدهم و یا سه دوازدهم پیام خوبی برای فعالان اقتصادی ندارد و باید تلاش کرد در مهلت قانونی این امر اجرایی شود .
وی به تجربه سال‌های گذشته نیز اشاره کرد و گفت: خاطرمان هست که در دولت آقای احمدی‌نژاد تاخیرها چطور سبب شد لوایح بودجه سالیانه در موعد مقرر به تصویب نرسد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید