جاده اسالم به خلخال در شهریور، زیبایی و جذابیت بی نظیری دارد. شما می توانید در این ماه طبیعت بکر و زیبای جاده را از نزدیک مشاهده کنید.

جاده اسالم به خلخال در شهریور

سلام نو-سرویس گردشگری: در بین انواع جاده های شمال کشور، جاده اسالم به خلخال را به عنوان یکی از خاص ترین جاده هایی معرفی می کنند که زیبایی های بی نظیری دارد. جاده اسالم به خلخال در شهریور، زیبایی و جذابیت بی نظیری دارد. در واقع اگر شما قصد رفتن به این جاده را دارید پیشنهاد می دهیم که فصل بهار یا تابستان را انتخاب کنید. زیبایی های این جاده در ماه شهریور چندین برابر می شود. در واقع شهریور به عنوان آخرین ماه تابستان است که در این ماه جذابیت مکان های طبیعی چندین برابر می شود. درختان و طبیعت بی نظیری که در این جاده قرار دارد، چشمان هر بیننده ای را خیره می سازد. اگر تاکنون به این جاده نرفته اید حتما پیشنهاد می دهیم که از آن بازدید کنید.

چرا جاده اسالم به خلخال در ماه شهریور زیبا است ؟

هر فردی که می خواهد برای گردشگری جاده اسالم به خلخال را انتخاب کند بدون شک هدف اصلی اش، بازدید از طبیعت جاده است. در واقع با اینکه شما از طریق جاده اسالم به خلخال می توانید وارد استان اردبیل شوید، ولی راه های دیگری هم برای رسیدن به این استان وجود دارد. شما این جاده را انتخاب می کنید، تا زیبای های آن را از نزدیک مشاهده نمایید. بسیاری از افراد در ماه شهریور از این جاده بازدید می نمایند چرا که شاید در ماه های پاییزی و زمستانی نتوانند وارد این جاده شوند. در واقع اگر شما یادتان رفته است در فصل بهار و یا اوایل تابستان از این جاده بازدید کنید بهتر است که حتما ماه شهریور را انتخاب نمایید. در ماه های پاییزی و زمستانی شدت بارندگی افزایش پیدا می کند و به همین دلیل شما شاید نتوانید وارد این جاده شوید.

تورهای گردشگری جاده اسالم به خلخال در شهریور

بازدید از جاده اسالم به خلخال در شهریور را می توانید از طریق تورهای گردشگری انجام دهید. شما به صورت دسته جمعی سفرتان را آغاز می کنید و از مشاهده طبیعت بکر و دیدنی جاده اسالم به خلخال لذت می برید. تورهای گردشگری زیادی هستند که در این ماه افراد زیادی را همراه خود می نمایند تا وارد جاده اسالم به خلخال شوند. گردش در این جاده حدود ۴ الی ۵ ساعت طول می کشد. در واقع شما نمی توانید در هتل ها و یا اقامتگاه های لوکس اسکان نمایید. ولی کلبه های چوبی زیادی وجود دارند که می توانید از محلی ها آنها را اجاره کنید. اگر مایل هستید همراه با تورهای گردشگری به این جاده بروید و اسکان نمایید باید شرایط اسکان که در کجا انجام می شود را بررسی کنید. برخی از افراد در چادرهای مسافرتی اسکان می نمایند و اوقات خوشی را با دوستان شان سپری می نمایند.

جاده اسالم به خلخال در شهریور

جاده اسالم به خلخال در ماه شهریور

دیدنی های جاده اسالم به خلخال در ماه شهریور

جاذبه های گردشگری جاده اسالم به خلخال در ماه شهریور زیاد است. شما می توانید از دشت های شقایق،جنگل ها، آبشارها و ... بازدید کنید. دریاچه های زیادی در این جاده قرار گرفته اند که می توانید در کنار آنها ساعتی را استراحت کنید. دیدنی های طبیعی و سرسبز جاده موجب می شود که بسیاری از افراد ساعتی را در این جاده توقف نمایند. از آنجایی که این جاده در ارتفاعات قرار گرفته است هوای سردی دارد. البته هر نقطه از جاده هوای خاصی دارد. در برخی از بخش های جاده رطوبت بالا می رود و مه زیادی را مشاهده می کنید. در برخی از بخش های جاده آفتاب می تابد و همچنین در برخی از بخش های جاده دمای هوا بالا می رود. شما حتما باید همراه خودتان لباس گرم داشته باشید تا در صورت توقف طولانی مدت بدن تان اذیت نشود.

امکانات جاده اسالم به خلخال در شهریور

برای بازدید از جاده اسالم به خلخال در شهریور باید به خوبی ویژگی ها و امکاناتی که این جاده دارد را بشناسید. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد جاده اسالم به خلخال باید بدانید این است که در این مسیر نمی توانید پمپ بنزین مشاهده کنید. شما باید قبل از اینکه وارد جاده شوید باک بنزین تان را پر کنید. رانندگی در این جاده با سرعت پایین انجام می شود. بنابراین به هیچ عنوان نباید با سرعت بالا در این جاده رانندگی کنید. پیچ و خم های جاده زیاد است و این مسئله موجب می شود که سرعت رانندگی شما کمتر شود. در کنار جاده افراد زیادی خوراکی های متنوعی می فروشند. شما می توانید از آنها خوراکی های مورد نظر خود را بخرید. رستوران ها و کافه های زیادی را در این جاده راه اندازی کرده اند. با توقف در این جاده می توانید غذای خود را در رستوران ها سرو نمایید.

طبیعت سر سبز و دیدنی ها

جاده اسالم به خلخال

رانندگی در جاده اسالم به خلخال

برای رانندگی در جاده اسالم به خلخال باید نوع خودروی خودرو را بشناسید. برای اینکه جاذبه های گردشگری جاده اسالم به خلخال را به خوبی مشاهده کنید بهتر است سرعت تان را کاهش دهید. با پایین آوردن سرعت تان به خوبی می توانید از مکان های گردشگری مسیر بازدید نمایید. سرعت خودروی شخصی در این جاده نسبت به اتوبوس بیشتر است. اگر با ون یا اتوبوس گردشگری می خواهید از این جاده بازدید نمایید باید تمامی نکات رانندگی را با احتیاط فراوان رعایت کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید