پژو ۲۰۷ دنده‌ای پاناروما مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۰۴ میلیون تومان به ۵۶۵ میلیون تومان تغییر کرده است.

گرانی ۱۶۱ میلیونی این خودرو صدای مردم را درآورد! + قیمت پژو، دنا، رانا
به گزارش سلام نو، گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که در پاییز امسال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ در بازار در حدود ۱۲۰ میلیون تومان گران شده است. این خودرو هم‌اکنون در بازار به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۵۳ میلیون تومان به ۴۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است. این یعنی سه ماه قبل این خودرو ۱۰۷ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

از سوی دیگر، قیمت پژو ۲۰۷ پاناروما اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۲۰ میلیون تومانی، به ۷۱۰ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای پاناروما مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۰۴ میلیون تومان به ۵۶۵ میلیون تومان تغییر کرده است. این خودرو سه ماه قبل ۱۶۱ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

قیمت پژو ۴۰۵ GLX بنزینی مدل ۱۳۹۹ نیز ۹۰ میلیون تومان گران شده و در حال حاضر در بازار ۳۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پژوپارس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ هم از ۴۷۰ میلیون تومان به ۵۸۰ میلیون تومان افزایش یافته است. یعنی این خودرو سه ماه قبل ۱۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۸دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • یوسف فرخ IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    جناب آقای رییسی ،رئیس جمهور محترم ، در اقتصاد عرضه و تقاضا و قیمت بهم وابسته هستند.ولی تا زمانی که سه قوه دست به دست هم ندهید و انگل مافیا را از ریشه سرنگون نکنید و مدیرانی را که بصورت خوره و بی سر و صدا نارضایتی را در دولت شما و دولتهای قبل شما ،که متصدی امورند شناسایی و برکنار نکنید و این از تولید به مصرف را سر و سامان ندهید.زحمات خوب شما دیده نمی شود.با کمک سربازان گمنام امام زمان علیه السلام این انگلها و فاسدها را از سر راه پیشرفت مملکت حذف کند.من الله التوفیق انشاالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید