در تازه‌ترین اظهارات مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی عنوان شده که او با سرمربی تیم آ اس رم هم مذاکراتی انجام داده بود اما فعلا در بوندس لیگاست.

سردار به یک شرط شاگرد مورینیو می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی،در تازه‌ترین اظهارات مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی عنوان شده که او با سرمربی تیم آ اس رم هم مذاکراتی انجام داده بود اما فعلا در بوندس لیگاست.

سردار آزمون مهاجم ۲۷ ساله باشگاه لورکوزن که از ژانویه سال ۲۰۲۲ به این تیم پیوست در تازه‌ترین اظهاراتش عنوان کرده که پیش از انتقال به لورکوزن، بین پیشنهاداتی که داشته در یک نوبت با سرمربی تیم آ اس روم ایتالیا نیز صحبت کرده است.

مهاجم گنبدی تیم ملی کشورمان گفته که به صورت تصویری مکالمه‌ای با خوزه مورینیو سرمربی فعلی تیم آ اس رم داشته و صحبت‌هایی در ارتباط با انتقالش به این باشگاه مطرح شده است. گرچه سردار آزمون در حال حاضر تا تابستان سال ۲۰۲۷ با باشگاه لورکوزن دارد اما این شایعه مطرح شده که شاید به صورت قرضی و در مدت چهار ساله باقی مانده (از قرارداد ۵ ساله اش) به تیم دیگری منتقل شود و این احتمال وجود دارد تیم بعدی او رم ایتالیا باشد.

سردار آزمون شاگرد مورینیو می‌شود؟

با در نظر گرفتن وضعیت قرارداد سردار آزمون که تا سی‌ام ژوئن سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد او اگر بخواهد تا پایان قراردادش صبر کند و سپس از این تیم جدا شود تا آن زمان یک فوتبالیست ۳۱ ساله است که بعید به نظر می‌رسد تیم های اروپایی چنین شرایطی را برای جذب این بازیکن در نظر نگیرند! اما اگر در این مدت به صورت قرضی از بوندس لیگا جدا شود می تواند در فصل نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۲۳ و یا تابستان سال آینده تیم بعدی اش را مشخص کند.

سردار آزمون شاگرد مورینیو می‌شود؟

از سوی دیگر در حال حاضر سایت ترانسفر مارکت ارزش سردار آزمون را ۱۲ میلیون یورو تخمین زده که نسبت به قیمت زمانی که به لورکوزن رفت ۱۳ میلیون یورو افت قیمت داشته است. در این مدت آزمون هم در باشگاهش اثرگذار نبود و هم در تیم ملی تأثیر سابقش را نداشت تا با کاهش ارزش یورویی مواجه شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید