روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک روز بدون فوتی دیگر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور تجربه شد.

 آمار کرونا در ایران تا ۱ دی ۱۴۰۱/ روز بدون فوتی کرونا در کشور
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک روز بدون فوتی دیگر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور تجربه شد و در همین مدت ۳۸ مبتلای جدید نیز شناسایی شدند.

به گزارش وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز (اول دی ۱۴۰۱) براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۲۲ نفر از آنها در مراکز درمانی تحت مراقبت و بستری هستند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۶۶۷ نفر و شمار جانباختگان این بیماری در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۷۲ نفر ثابت ماند.

براساس آمارهای موجود تاکنون هفت میلیون و ۳۳۵ هزار و ۸۳۵ نفر از بیماران، بهبودیافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۶۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۲۶۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۹۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۶۳۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۲۹۹ دُز رسید.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز قرار ندارد، اما یک شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    کرونا را شکست دادیم به مدد الهی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید