در حال حاضر آوازه کیفیت و زیبایی روفرشی های یزد در تمامی جهان پیچیده است. به همین علت می توان روفرشی را یکی از هنرهای اصیل یزد به شمار آورد. "یزد نساج" پرکاربردترین محصولات نساجی را با بالاترین تنوع و کیفیت یک جا جمع کرده است تا هموطنان عزیز بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

خرید روفرشی یزد با قیمت استثنایی در یزد نساج

تمیز نگه داشتن خانه از جمله اموری است که همیشه ذهن یک خانم خانه را درگیر خود می ‌نماید و بخش قابل توجهی از وقت یک بانو را به خود اختصاص می دهد. به علاوه قسمت اعظم جلوگیری از صدمه به فرش های گران قیمت منزل توسط روفرشی انجام می شود. حال که با اهمیت روفرشی آشنا هستید این سوال شکل می گیرد که چگونه روفرشی اصل را با قیمت مناسب خریداری کنیم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوال خود را پیدا کنید.

برترین تولید کننده روفرشی در جهان

روفرشی به پارچه ای ضخیم گفته می ‌شود که از آن برای نگهداری و افزایش طول عمر فرش استفاده می شود. این محصول از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته و امروزه در تنوع بالا به بازار ارائه می گردد. به همین علت می توان این محصول را در انواع و اقسام طرح، رنگ، اندازه و برند در بازار مشاهده نمود.

در صورتی که اندکی توجه نموده باشید، متوجه خواهید شد که بیشترین روفرشی های تولید شده متعلق به شهر یزد هستند. به همین علت است که روفرشی یزد به نوعی بهترین نوع روفرشی در تولیدات داخلی به شمار آمده و بخش قابل توجهی از روفرشی های جهان توسط یزد تامین می شود.

همان گونه که می دانید استان یزد بیشترین سهم از تولید صنایع دستی را داشته و متنوع ترین زیر اندازهای سنتی و طرح های اصیل و مدرن متعلق به این استان است. با اندکی مطالعه در خصوص تاریخچه روفرشی، متوجه خواهید شد که تولید روفرشی از یزد آغاز شده و امروزه انحصاری تولید آن در دست ایران است.

یزد نساج برترین ارائه دهنده روفرشی یزد با قیمت استثنایی

در حال حاضر آوازه کیفیت و زیبایی روفرشی های یزد در تمامی جهان پیچیده است. به همین علت می توان روفرشی را یکی از هنرهای اصیل یزد به شمار آورد. "یزد نساج" پرکاربردترین محصولات نساجی را با بالاترین تنوع و کیفیت یک جا جمع کرده است تا هموطنان عزیز بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

اگر قصد محافظت از فرش گران قیمت خود را دارید و یا آن که می خواهید دکوراسیون منزل خود را به طور اساسی تغییر دهید، می توانید به یزد نساج اعتماد کنید! علاوه بر این شما می توانید خرید پرده خود را از این مرجع بزرگ و معتبر انجام داده و از قیمت های استثنایی آن ها بهره مند شوید.

اگر احساس می کنید که زمان آن رسیده است تا هویت جدیدی به منزل خود بدهید و یا لذت بیشتری برای زمان هایی که در منزل به سر می برید کسب نمایید، زمان آن رسیده است که سری به وب سایت یزد نساج بزنید! بدون شک دست خالی برنمی گردید.

انواع روفرشی یزد ارائه شده توسط یزد نساج

در گذشته تمامی روفرشی ها تنها به یک شکل تولید شده و خلاقیت زیادی در طرح و شکل آن ها مشاهده نمی شد. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی و پیشرفته تر شدن تجهیزات، روفرشی در انواع مختلفی تولید شده و طرح ها و رنگ های مختلفی روی آن ها بافته می‌ شود.

خرید روفرشی یزد با قیمت استثنایی در یزد نساج

یزد نساج با ارائه برترین روفرشی ها در انواع مختلف نیاز شما به یک روفرشی شگفت انگیز را برطرف می‌ کند. از جمله روفرشی هایی که می توانید آن ها را از یزد نساج با قیمت استثنایی خریداری نمایید می توان به مواردی که در ادامه عنوان می ‌کنیم اشاره کرد.

روفرشی کلاسیک

در بافت روفرشی های کلاسیک از طرح و نقش های کلاسیک و سنتی که عموماً در فرش‌ های دستباف دیده می ‌شود استفاده شده است. از جمله این طرح ها می‌ توان به: لچک، ترنج، خشتی و افشان اشاره کرد. به طور معمول ضخامت این روفرشی کم تر از نمونه های جدید بوده و به همین علت بیشتر به عنوان زیرانداز در سفر و گردش مورد استفاده قرار می گیرند.

روفرشی مدرن

روفرشی های مدرن دارای ظاهری مخملی بوده و بسیار لوکس و لاکچری به نظر می رسند. به علاوه این روفرشی ها عموماً دو طرفه بوده و می توانید از هر دو طرف آن استفاده کنید. انواع روفرشی های سه بعدی از جمله روفرشی های مدرن هستند که در دکوراسیون های مدرن منازل و سازمان ها مورد توجه قرار گرفته اند.

روفرشی مدرن ابریشمی

این مدل روفرشی توسط متریال ابریشم مصنوعی یا پلی استر بافته شده است. به همین علت دارای ظاهری بسیار زیبا بوده و ظرافت و درخشندگی بی نظیری دارد. این نوع روفرشی علاوه بر زیباتر نمودن منزل برای جلوگیری از آلوده شدن فرش ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جالب است بدانید که روفرشی مدرن ابریشمی بهترین انتخاب برای افرادی است که نسبت به پرز فرش حساس هستند! استفاده از این رو فرشی از بروز بیماری ‌های تنفسی و حساسیت ‌های پوستی جلوگیری به عمل می آورد.

روفرشی مخمل

روفرشی های مخمل دارای بافت و ساختاری ضخیم و محکم هستند و بهترین محافظ برای نگهداری فرش در مقابل آلودگی و نور به شمار می ‌روند. البته بدیهی است که شستشوی مداوم این نوع روفرشی موجب از بین رفتن درخشندگی و حالت مخملی آن خواهد شد.

این روفرشی دارای ضخامت بسیار بالایی بوده و عمر مفید بیشتری دارد. روفرشی هایی که توسط نخ مخملی بافته می شوند دارای مقاومت و استحکام بالایی بوده و کیفیت و مرغوبیت آن ها بسیار زیاد است. طرح و رنگ این روفرشی بسیار متنوع بوده و با سلیقه های مختلف جور در می آید!

روفرشی کشدار

خرید روفرشی یزد با قیمت استثنایی در یزد نساج

همان گونه که برای سرویس خواب خود از کاور تشک استفاده می ‌کنید، برای محافظت از فرش های خود نیز به یک روفرشی مناسب نیاز دارید که کامل روی فرش را احاطه کرده و با دویدن و راه رفتن روی آن، روفرشی جمع نشود! به همین علت شکل گرفت که منجر به تولید روفرشی های کشدار شد.

این روفرشی بهترین انتخاب برای خانه هایی است که کودکان پر جنب و جوش داشته و یا رفت و آمد در آن ها زیاد است. از مهم ترین مزایای روفرشی کشدار می توان به جاروبرقی کشیدن راحت آن ها اشاره کرد. به علاوه این روفرشی در طرح های زیبا و مدرن به بازار عرضه می شوند.

ابعاد روفرشی

روفرشی های استاندارد بر اساس ابعاد فرش های استاندارد بافته می شوند. در حال حاضر ابعاد فرش های استاندارد موجود در بازار ۳ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری هستند که در این میان روفرشی ۱۲ متری بزرگ تر از سایر روفرشی ها بوده و بدیهی است که دارای قیمت بیشتری باشد.

نکته جالب توجه در خصوص روفرشی آن است که تنها مردم ایران نیستند که علاقه زیادی به استفاده از رو فرشی نشان می دهند! بلکه کشورهای همسایه مانند ترکیه، قزاقستان، پاکستان، ترکمنستان و... از این روکش برای تغییر دکوراسیون و محافظت از فرش ها استفاده می کنند.

قیمت روفرشی های یزد نساج

قیمت روفرشی معمولاً متناسب با نوع آن تعیین می شود. همان گونه که در بخش های پیشین ذکر نمودیم، در حال حاضر روفرشی های یزد با تنوع بسیار زیادی تولید و عرضه می ‌شوند. از جمله مهم‌ ترین عواملی که در قیمت روفرشی های یزد تاثیر می گذارند می توان به: نوع نخ، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده، سطح ضخامت روفرشی، اندازه، نوع، طرح روفرشی و... اشاره کرد.

به طور کلی هزینه تولید انواع روفرشی یکسان نیست و هر کدام از آن ها متناسب با ویژگی هایی که دارند هزینه متفاوت برای تولید خواهند داشت. برای اطلاع از قیمت و خرید روفرشی یزد با قیمت استثنایی به یزد نساج مراجعه کرده و توسط یک روفرشی اصیل، فرش های نفیس خود را محافظت نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید