سرکه ی سفید برای از بین بردن بوی بنزین روی لباس یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد.

روش های از بین بردن بوی بنزین از روی لباس

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین؛ برای از بین بردن بوی بنزین از روی لباس بهتر است که از شوینده های حلال های آلی استفاده کنید، البته بهتر است که این کار را سریع تر انجام دهید تا از پخش بو در کل لباس جلوگیری شود. مواد اسیدی هم می توانند برای از بین بردن بوی بنزین به شما کمک کنند. روش از بین بردن بوی بنزین از روی لباس را در وبلاگ پلاک بخوانید.

استفاده از سرکه سفید

سرکه ی سفید برای از بین بردن بوی بنزین روی لباس یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد، البته باید لباس را مدتی در این ماده بخیسانید و سپس کل لباس را با دست کمی فشار دهید تا بوی بنزین به طور کامل از بین برود. سعی کنید که دست های شما در سرکه زیاد نماند زیرا باعث سوزش پوست می شود.

استفاده از آبلیمو

همانطور که می دانید آبلیمو هم جزو مواد اسیدی محسوب می شود و می تواند در از بین بردن بوی بنزین از روی لباس کمک کند. البته خاصیت سوزندگی آبلیمو نسبت به سرکه کمتر است. برای این کار باید آبلیمو را به اندازه یک حجم با آب مخلوط کنید و لباس را در این محلول بخیسانید سپس کامل شستشو دهید تا بوی بنزین به طور کامل از بین برود.

استفاده از مایع ظرف شویی و نمک

یکی دیگر از راه حل هایاز بین بردن بوی بنزین از روی لباس استفاده از نمک است. این محلول هم ارزان قیمت است و هم در همه جا یافت می شود. در زمانی که بنزین روی لباس میریزد سریع از این محلول استفاده کنید تا به سرعت بوی بنزین را از بین ببرد. برای استفاده از این ماده نباید زمان زیادی از پخش شدن بوی بنزین بگذرد زیرا عملا از بین بردن بوی بنزین چند برابر سخت می شود.

استفاده از هوای آزاد

اگر فرصت کافی دارید و می توانید لباس را در هوای آزاد پهن کنید. آن را در خارج از منزل روی بند بیندازید تا بوی بنزین به طور کلی از لباس بیرون برود. بنزین یک ماده آلی فرار است به همین دلیل در معرض آفتاب به سرعت تجزیه می شود. لباس را دو تا سه روز روی بند بیندازید و سپس از آن استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید