خرید، فروش و کسب درآمد با ارز های دیجیتال ایده جذابی است که امروزه در کشور ما نیز بسیار محبوب شده است. در حالی که بسیاری با اهداف بلند مدت ارزهای دیجیتال را خریداری می کنند، برخی دیگر می خواهند در کوتاه مدت به سود برسند و مدیریت بیشتری بر سرمایه خود داشته باشند.

ترید ارز دیجیتال چیست؟ چگونه تریدر شویم؟

خرید، فروش و کسب درآمد با ارز های دیجیتال ایده جذابی است که امروزه در کشور ما نیز بسیار محبوب شده است. در حالی که بسیاری با اهداف بلند مدت ارزهای دیجیتال را خریداری می کنند، برخی دیگر می خواهند در کوتاه مدت به سود برسند و مدیریت بیشتری بر سرمایه خود داشته باشند.

برای این افراد روش سرمایه گذاری ترید بهترین گزینه است زیرا در کوتاه مدت انجام می شود و می تواند منجر به کسب سود زیادی برای سرمایه گذار شود. اما ترید چیست و چگونه می توانیم تریدر ارز دیجیتال شویم؟

ترید ارز دیجیتال چیست؟

به صورت خلاصه به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در نوسانات قیمتی ترید گفته می شود. در ترید هدف این است که در قیمت کمتری ارز دیجیتال خریداری کنید و سپس در قیمت بالاتری آن را به فروش برسانید تا سود بدست آورید.

هرچه دارایی مورد معامله نوسانات قیمتی بیشتری داشته باشد، ریسک و فرصت های سرمایه گذاری نیز افزایش پیدا می کند. به همین دلیل است که بازار پرنوسان ارز دیجیتال امروزه برای ترید بسیار محبوب شده است.

خرید تتر از سرمایکس

ترید ارز دیجیتال به شکل های کوتاه، میان و بلند مدت انجام می شود و در حالی که برخی معاملات روزانه انجام می شوند، برخی تریدها ممکن است حتی تا هفته و ماه ها نیز زمان ببرند. در نهایت مهارت و نیازهای تریدر است که مدت زمان معاملات را تعیین می کند و مدت زمان ثابت و دقیقی برای بازگشت سرمایه وجود ندارد.

ترید ارز دیجیتال تنوع زیادی دارد و در حالی که امروزه به راحتی می توان رمزارزها را با ارزهای فیات مانند دلار و ریال معامله کرد، ترید ارزهای دیجیتال به شکل جفت های معاملاتی با یکدیگر نیز بسیار محبوب است و از نوسانات قیمتی بین دو ارز دیجیتال نیز برای کسب سود استفاده می شود.

images_1671533708.png

چگونه ترید ارز دیجیتال را شروع کنیم؟

با توجه به اینکه قیمت ارزهای دیجیتال ثانیه ای تغییر می کند، بازار رمزارز چالش های منحصر به فردی دارد که بسیاری از بازارهای دیگر جهانی با آن مواجه نیستند.

بنابراین برای تازه واردان مهم است که تا در مورد نحوه عملکرد بازار ارزهای دیجیتال اطلاعات کافی را داشته باشند تا بتوانند با خیال راحت در این بازار سرمایه گذاری کنند و در صورت وقوع اتفاقات و تغییرات ناگهانی بهترین واکنش را نشان دهند. هرچه میزان سرمایه شما بیشتر شود، ریسک معاملات شما نیز افزایش پیدا می کند پس پیشنهاد می کنیم در ابتدای مسیر با سرمایه کم ترید را شروع کنید.

کلی مسیر ترید از ثبت نام و احراز هویت در یک صرافی ارز دیجیتال شروع می شود، در ادامه موجودی حساب خود را افزایش می دهید و سپس یک ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید. پس از خرید ارز، فعالیت ترید شروع می شود و در نهایت سود بدست آمده را نقد و یا دوباره از آن برای افزایش میزان سرمایه ترید استفاده می کنید.

در حالی که خواندن و توضیح دادن آن ساده است، اما ترید فعالیت بسیار پیچیده و زمان بری است و اگر می خواهید یک تریدر موفق باشید، باید مهارت های خود را در این بازار ارتقا دهید. تحلیل بازار، پیش بینی قیمت و کنترل احساسات از جمله مهارت های مورد نیاز برای تریدهای موفقیت آمیز است.

ممکن است در ابتدا پیچیدگی های بازار و شکست در برخی معاملات اولیه شما را دلسرد کند، اما اگر به بازار علاقه دارید، با ادامه فعالیت می توانید اشتباهات خود را جبران کنید و مسیر را به سوی ترید سودآور هموار کنید. تنها مهم است از اهمیت یادگیری مداوم در این مسیر غافل نشوید.

ترید ارز دیجیتال چیست؟ چگونه تریدر شویم؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ترید کدام است؟

ابزارها و پلتفرم های مورد استفاده نیز در تریدها نقش مهمی دارند، تمام تریدرهای موفق از ابزارهای پیشرفته بازار استفاده می کنند تا همواره اطلاعات مفیدی را در اختیار داشته باشند و به سرعت معاملات خود را ثبت کنند. اگر شما نیز می خواهید از ابزارهای حرفه ای برای ترید خود استفاده کنید، اولین قدم ثبت نام در صرافی سرمایکس خواهد بود.

این صرافی یکی از بزرگترین بازارهای معاملات ارز دیجیتال کشور را ارائه می دهد که خرید و فروش بیش از 630 ارز دیجیتال متنوع از جمله خرید بیت کوین و اتریوم در آن امکان پذیر است. علاوه بر این بازار بزرگ، با کیف پول امن و داخلی سرمایکس نیز از امنیت دارایی های خود اطمینان حاصل می کنید و می توانید با خیال راحت در هر ساعت شبانه روز معاملات خود را با سریعترین زمان و کمترین کارمزد ثبت کنید.

اپلیکیشن اختصاصی، پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته و امکان تبادل ارز با ارز از جمله دیگر خدمات این صرافی هستند که سرمایکس را به گزینه مناسبی برای تریدهای پرسود ارز دیجیتال تبدیل می کند.

برچسب ها : سرمایکس,بیت کوین,اتریوم,ارز دیجیتال,ترید

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید