در پی یک نظر سنجی جنجالی از کاربران توییتر که توسط ایلان ماسک انجام شد او اطلاع داد که به دنبال شخصی برای اداره توییتر است تا خود از مدیرعاملی این شبکه اجتماعی پرطرفدار کناره گیری کند.

ایلان ماسک دنبال یک احمق برای مدیر عاملی توییتر است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، ایلان ماسک اعلام کرد به محض این که جانشینی پیدا کند، از سمت خود به عنوان مدیرعامل توییتر کناره‌گیری می‌کند، اما همچنان بعضی از واحدهای مهم این پلتفرم شبکه اجتماعی را اداره خواهد کرد. مالک میلیاردر توییتر در توییتی نوشت: به محض این که فردی را پیدا کنم که به حد کافی احمق باشد تا این شغل را قبول کند، به عنوان مدیرعامل استعفا خواهم کرد. پس از آن، تنها تیم‌های نرم افزار و سرورها را اداره خواهم کرد.

ایلان ماسک اعلام کرد به محض این که جانشینی پیدا کند، از سمت خود به عنوان مدیرعامل توییتر کناره‌گیری می کند اما همچنان بعضی از واحدهای مهم این پلتفرم شبکه اجتماعی را اداره خواهد کرد.

مالک میلیاردر توییتر در توییتی نوشت: به محض این که فردی را پیدا کنم که به حد کافی احمق باشد تا این شغل را قبول کند، به عنوان مدیرعامل استعفا خواهم کرد. پس از آن، تنها تیمهای نرم افزار و سرورها را اداره خواهم کرد.

برای نخستین بار است که ایلان ماسک پس از رای اکثر کاربران به استعفای او در یک نظرسنجی که توسط خود این میلیاردر یکشنبه هفته جاری برگزار شد، به کناره گیری خود به عنوان مدیرعامل این پلتفرم اشاره می کند.

پیشتر شبکه سی ان بی سی به نقل از منابع آگاه گزارش کرده بود ایلان ماسک با جدیت در جست و جوی مدیرعامل برای توییتر است.

کاربران توییتر خواهان کناره گیری ماسک از مدیرعاملی شدند

نظرسنجی ایلان ماسک در پایان هفته پرجنجالی انجام شد که طی آن سیاست حریم خصوصی توییتر تغییراتی یافت و حساب چندین خبرنگار تعلیق شد و سپس با انتقاد مقامات دولتی، گروه های کنشگر و سازمانهای ژورنالیستی، حساب این خبرنگاران از تعلیق خارج شد. از زمان خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک در اکتبر، تغییرات زیادی انجام شده است. ماسک، مدیران ارشد و نیمی از کارکنان توییتر را اخراج کرده، نرخ اشتراک سرویس توییتر بلو را افزایش داده و حساب دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را برگردانده است.

در این نظرسنجی، ۵۷.۵ درصد از کاربران در پاسخ به پرسش ماسک که" آیا باید از مدیرعاملی توییتر کناره گیری کنم" به "آری رای دادند.

ماسک روز یکشنبه گفته بود به نتایج این نظرسنجی عمل خواهد کرد اما به زمان مشخصی برای کناره‌گیری اشاره نکرده و جانشینی را انتخاب نکرده بود.

وال استریت هفته هاست بود که خواستار کناره گیری ماسک از مدیرعاملی توییتر بود و اخیرا حتی سهامداران خوشبین تسلا هم توجه بیش از حد ماسک به این پلتفرم شبکه اجتماعی و پرت شدن حواس او در اداره شرکت خودروسازی برقی تسلا را زیر سوال برده بودند.

بر اساس گزارش رویترز، خود ماسک گفته است کارهای زیادی دارد و به دنبال مدیر عامل برای توییتر است. وی روز یکشنبه گفت هیچ جانشینی وجود ندارد و هیچ‌کس این شغل که می تواند توییتر را زنده نگه دارد را نمی خواهد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید