بنا به اعلام استانداری زنجان ، و استانداری و کمیسیون هماهنگی بانکهای استان خراسان رضوی ساعت کاری شعبه بانک کارآفرین در این استان تا اطلاع ثانوی تغییر کرد.

تغییر ساعت کار شعب زنجان و خراسان رضوی

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، براساس اعلام استانداری زنجان از فردا تا اطلاع ثانوی،ساعت کاری شعب بانک کارآفرین در این استان برای حضور همکاران در شعبه، از شنبه تا چهارشنبه ساعت۷ الی۱۴:۳۰ و برای خدمات رسانی به مشتریان ۷:۳۰ الی۱۴ و در روز پنج شنبه ۷ الی۱۳:۳۰و برای خدمت رسانی به مشتریان ۷:۳۰ الی ۱۳خواهد بود.

شعبه بانک کارآفرین در استان زنجان به آدرس میدان هنرستان، ابتدای خیابان خرمشهر، طبقه همکف ساختمان بیمه کارآفرین آماده راائه خدمت به مشتریان است.

همچنین براساس اعلام استانداری و کمیسیون هماهنگی بانکهای استان خراسان رضوی از امروز تا اطلاع ثانوی،ساعت کاری شعب بانک کارآفرین در این استان برای حضور همکاران در شعبه، از شنبه تا چهارشنبه ساعت۷ الی۱۴:۳۰ و برای خدمات رسانی به مشتریان ۷:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و در روز پنج شنبه ۷ الی۱۳:۳۰و برای خدمت رسانی به مشتریان ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰خواهد بود.
گفتنی است؛ شعب احمدآباد، بلوار سجاد و بلوار معلم به عنوان شعب بانک کارآفرین در این استان به ارائه خدمات به مشتریان می پردازند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید