نمایندگان ایتا مدعی شد: در حال حاضر بازدید از کانال‌های عمومی ایتا به بیش از یک میلیارد رسیده و با جمعیت کشور هند برابری می‌کند!

ادعای عجیب یک پیام رسان داخلی: بیش از یک میلیارد بازدیدکننده داریم!

به گزارش سلام نو به نقل از دیجیاتو، در جلسه حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال در سازمان فناوری اطلاعات، نمایندگان دو پلتفرم داخلی روبیکا و ایتا ادعاهای عجیب و بحث‌برانگیزی را مطرح کردند؛ ادعاهایی که خبر از کاربران میلیونی و بازدیدهای میلیاردی می‌دهد!

مدتی است که پلتفرم‌ها و پیام‌رسان‌های بومی با ارائه آمارهای مختلف، قصد دارند این موضوع را مطرح کنند که با فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ، بخش اعظمی از ایرانیان وارد پلتفرم‌های بومی شده‌اند و به‌صورت روزانه از این بسترها استفاده می‌کنند؛ آمارهایی که همیشه جای شک و شبهه را برای بسیاری از مردم و اهالی رسانه باقی می‌گذارند.

حالا به‌تازگی در در جلسه حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال که در سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد، نمایندگان روبیکا و ایتا ادعاهای بحث‌برانگیزی را مطرح کردند و بسیار خبرساز شدند. نماینده روبیکا در این جلسه مدعی شد مجموع کاربرانی که در این پلتفرم بومی عضویت پیدا کرده‌اند، در حال حاضر چیزی نزدیک به تعداد جمعیت ایران شده و به رقمی حدود ۷۰ میلیون رسیده است! وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که هم‌اکنون ۴۵۸ میلیون کانال و گروه فعال در روبیکا وجود دارد.

اما در این جلسه که بخش اعظمی از آن به آمارهای ارائه شده توسط نمایندگان روبیکا و ایتا اختصاص داشت، نماینده ایتا هم با ادعایی عجیب و بحث‌برانگیز وارد میدان شد. این نماینده از ارقام میلیونی عبور کرد و مدعی شد در حال حاضر بازدید از کانال‌های عمومی ایتا به بیش از یک میلیارد رسیده و با جمعیت کشور هند برابری می‌کند!

نظر شما درباره ادعاهای عجیب نمایندگان دو پلتفرم بومی روبیکا و ایتا که در جلسه حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال برگزار شد چیست؟ به‌نظر شما گفته‌های این عزیزان صحت دارد و آمارهای ارائه شده واقعی و شفاف هستند یا خیر؟! نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید