تونرها پس از پاک نمودن آرایش بوسیله میسلار واتر و شست و شوی صورت با شوینده مناسب بکار می‌رود. وظیفه تونر تنظیم نمودن PH پوست پس از شست و شو و حفظ رطوبت در پوست است.

مهم ترین تفاوت های میسلارواتر و تونر

امروزه بسیاری از افراد به تفاوت‌هایی که میان میسلار واتر و تونر وجود داشته، شناخت کافی ندارند. تمیز بودن و پاکسازی پوست از هر نوع آلودگی در بخش ابتدایی مراحل مراقبت از پوست قرار می‌گیرند. ما در طول روز با آلودگی‌های محیطی بسیاری رو به رو هستیم و به همین دلیل مواردی همچون لک، جوش‌های سر سیاه، تیرگی پوست و منافذ باز بر روی پوست شکل خواهد گرفت. میسلارواتر و تونر از جمله محصولات مراقبت از پوست هستند که می‌توانند پوست را از آلودگی‌ها پاک کنند. اما تفاوت‌هایی میان این دو وجود دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

میسلارواتر چیست؟

میسلارواتر یا پاک‌کننده آرایش محصولی بسیار پر طرفدار بوده و در دسته محصولات مراقبت از پوست قرار می‌گیرد. این محصول بر پایه آب و روغن تولید شده و برای پاک نمودن آرایش و یا هر گونه چربی بر روی پوست مناسب است.

استفاده از میسلارواتر مزایایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به پاک کردن چربی‌ها و آلودگی‌ها بدون خشک شدن پوست اشاره کنیم. میسلاروتر برای تمامی پوست‌ها مناسب بوده و به دلیل عدم وجود الکل، سوزش و قرمزی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

همچنین برای استفاده در محیط‌هایی که امکان شست و شوی صورت نبوده بسیار مناسب است. از این محلول با نمناک کردن یک پد می‌توانید به آسانی استفاده نمایید. این محصول جایگزین بسیار مناسبی برای دیگر پاک کننده‌های آرایشی در بازار بوده و می‌توانید بهترین محصول مناسب با پوست خود را خریداری کنید.

مهم ترین تفاوت های میسلارواتر و تونر

تونر چیست؟

تونرها پس از پاک نمودن آرایش بوسیله میسلار واتر و شست و شوی صورت با شوینده مناسب بکار می‌رود. وظیفه تونر تنظیم نمودن PH پوست پس از شست و شو و حفظ رطوبت در پوست است. همچنین تونر تیر نهایی بر آلودگی‌های باقی مانده بر روی پوست صورت است. از سری مزایای تونر می‌توان به مواردی همچون کوچک کردن منافذ روی پوست، خاصیت نرم کنندگی و شفافیت پوست، کنترل‌کننده چربی پوست، ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست و شاداب و با طراوت نشان دادن پوست اشاره کرد. با وجود مزایایی که تونر برای پوست شما دارد اگر به فکر تهیه یک تونر خوب افتاده اید، می‌توانید بهترین نوع تونر با توجه  به پوست خود را از طریق فروشگاه اینترنتی مو تن رو با قیمتی مناسب خریداری کنید.

تفاوت میسلارواتر و تونر

با توجه به آنچه که در تعریف این دو محصول گفته شد، می‌توانیم تفاوت میسلارواتر و تونر را مورد بررسی قرار دهیم:

۱. میسلار واترها یا پاک کننده‌های آرایش، همانطور که از نامشان مشخص است، باید پیش از شست و شو مورد استفاده قرار گیرند تا هرگونه چربی و یا آرایش را پاک نمایند. اما تونرها یا تونیک محلولی است که پس از میسلارواتر و شوینده‌ها برای ایجاد لایه‌ای محافظ بر روی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. ضمن آنکه تونرها به عنوان مکمل‌های محصولات مراقبت پوستی به شمار می‌روند.

۲.  میسلارواترها آرایش را از روی پوست صورت پاک می‌کنند، اما منافذ پوست را بطور کامل پاکسازی و تمیز نخواهند کرد. اما تونرها بر خلاف میسلار واتر منافذ عمیق پوست پاکسازی کرده و منافذ را از هر گونه چربی و یا آلودگی پاک می‌نماید.

۳. برخی از میسلارواترها به دلیل مواد بکار رفته در تولید آن‌ها نیاز به شست و شو داشته و در برخی مواقع جایگزین ژل‌ها و یا فوم‌های شست و شو خواهند شد. اما تونر مرحله آخر پاکسازی پوست است و دیگر پس از استفاده از این محلول نیاز به شست و شوی دوباره پوست نخواهد بود. تونر مکمل مراحل مراقبت پوستی بوده و جایگزینی برای میسلار واتر و پاک کننده‌های آرایش نیست.

۴. محلول میسلار واتر دارای بافت روغنی بوده و از الکل در تهیه و تولید آن استفاده نشده است. اما تونرها با خاصیت پاکسازی عمیق منافذ پوست دارای بافتی روغنی نیستند.

۵. میسلارواتر را باید در دو نوبت صبح و شب به منظور پاکسازی پوست از هرگونه آلودگی استفاده کرد، اما تونر به عنوان مکمل و تکمیل‌کننده مراحل پاکسازی بکار می‌رود.

نتیجه گیری

مهم ترین تفاوت های میسلارواتر و تونر

باتوجه به آنچه که در بالا عنوان کردیم، به تفاوت میان میسلار واتر و تونر پی برده‌اید. این دو محلول در کنار یکدیگر تاثیر گذار هستند و هیچکدام جایگزین محلول دیگری نخواهد بود. همچنین دو محلول میسلارواتر و تونر را باید در روتین مراقبت پوستی قرار داد، چرا که هرکدام کارایی و کارکردی متفاوت دارد. اما لازم است به این نکته توجه کنید که محصول انتخابی، متناسب و سازگار با پوست شما باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن اثرگذار باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید