افزایش ۴ تا ۱۰ میلیون تومانی قمیت خودروهای پرطرفدار در بازار ادامه دارد. در جدول زیر جدیدترین قیمت پراید، کوییک، دنا و انواع پ‍ژو آمده است.

گرانی خودرو ادامه دارد؛ تیبا ۲۶۰ میلیون تومان شد / قیمت روز خودرو ۲۷ آذر ۱۴۰۱ + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز یکشنبه، ۲۷ آذر ۱۴۰۱ با تغییراتی همراه شد.

گرچه فعالان بازار خبر از ریزشی شدن قیمت‌ها از روزهای گذشته می‌دهند، اما قیمت خودرو در سایت‌های آگهی و خرید و فروش خودرو همچنان افزایشی است. قیمت خودرو هم‌گام با افزایش نرخ دلار و سقف‌شکنی‌های پی در پی با افزایش همراه شد. اما اکنون که در بازار دلار ثبات نسبی نیز حاکم شده است، خودرو به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

از ابتدای سال ۱۴۰۱ قیمت پراید با ثبات نسبی همراه شده بود. اما برخلاف آن ماه‌ها، با سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را شکست و این خودرو را با نوسان قیمت همراه کرد.

حال پراید ۱۱۱ در قیمت ۲۲۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز امروز به نرخ ۲۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتومات پس از روزها افزایش قیمت، امروز مجددا در محدوده قیمتی ۶۹۰ میلیون تومان ثابت ماند.

خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، امروز با ۱۰ میلیون افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، در قیمت ۵۲۳ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

پژو پارس اتوماتیک نیز برای دومین روز متوالی، امروز در قیمت ۵۶۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شد، به ثبات نسبی رسید. امروز این خودرو مجددا به نرخ ۷۰۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

جدیدترین قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار

در این میان، به گفته فعالان بازار خودرو برخی از خودروها بیشتر مورد معامله قرار می‌گیرند. اما این خودروها در چه بازه قیمتی قرار دارند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز چهار میلیون تومان گران و در محدوده ۲۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر نیز هفت میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز را تجربه کرد و حالا ۴۰۴ میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو در بازار کشور هشت میلیون افزایش قیمت نسبت به دیروز داشت و در نرخ ۴۴۱ میلیون تومان به بازار عرضه شد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر همه بازارهای کشور متاثر از نوسانات قیمتی دلار هستند و هم‌گام با افزایش نرخ ارز، خودرو و دیگر بازارها نیز با افزایش قیمت همراه می‌شوند. این پدیده موجب شده تا خودرو تبدیل به یک کالای سرمایه‌ای شود و مردم برای سرمایه‌گذاری به بازار خودرو مراجعه کنند. البته باید یادآور شد که سایه سنگین رکود بر سر بازار خودرو است و به نظر می‌رسد شرایط رکودی نیز ادامه داشته باشد.

او افزود: در شرایط فعلی هیچ عاملی در بازار خودرو وجود ندارد که باعث کاهش قیمت شود. به نظر می‌رسد بازار به روند افزایش قیمت خود ادامه بدهد.

این خودروها ۴ تا ۱۰ میلیون تومان گران شدند | جدیدترین قیمت پراید، کوییک، دنا و انواع پ‍ژو

کد خبرنگار: ۱۴
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محمود IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    تیبا بهترین خودروعه .من ده ساله دارم و خیلی راضیم خداییش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید