فدراسیون در صورت عدم همکاری مجدد با کارلوس کی‌روش دنبال چه مربیانی برای جایگزینی این مربی پرتغالی خواهد بود.

فرهاد مجیدی گزینه جدی برای جانشینی کی‌روش در تیم ملی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، تلاش فدراسیون برای ادامه همکاری با کی‌روش را نمی‌توان منکر شد، خصوصا که صحبت‌های روز گذشته مهدی محمدنبی در برنامه تلویزیونی ورزشگاه نشان داد به شدت در تلاش است تا افکار عمومی را برای پذیرش این موضوع مهیا کند.

اما سوال مهم و پرسشی که مطرح می‌شود این است که فدراسیون در صورت عدم همکاری مجدد با کارلوس کی‌روش دنبال چه مربیانی برای جایگزینی این مربی پرتغالی خواهد بود.

در حالی که پیش از این گفته می‌شد جواد نکونام مهمترین گزینه جانشینی کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خواهد بود اما اتفاقات رخ داده پیش از مسابقات جام جهانی 2022 باعث شد که برخی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، دل خوشی از نکونام نداشته باشند و اخبار غیررسمی حاکی از آن است که حضور احتمالی نکونام در تیم ملی را باید منتفی دانست.

دومین گزینه احتمالی فدراسیون فوتبال که همواره در چند سال گذشته نام او به عنوان یکی از گزینه های نشستن روی نیمکت تیم ملی مطرح شد، برانکو ایوانکوویچ است. این مربی کروات که با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد، طی روزهای گذشته و در واکنش به شایعه بازگشتش به فوتبال ایران، به قراردادش با عمانی‌ها و تعهدی که به آن دارد، اشاره کرده است.

اما گزینه دیگری که نامش به عنوان جانشین کی‌روش مطرح شده، کسی نیست جز فرهاد مجیدی که رئیس فدراسیون فوتبال از او به عنوان یک مربی قابل احترام نام برده است.

مجیدی بعد از فصل رویایی‌اش با استقلال، در حالی با اتحاد کلبا در رده هشتم لیگ امارات قرار دارد که بسیاری معتقد هستند حضور مجیدی در مقطع کنونی شاید به صلاح این مربی جوان نباشد و سرنوشت علی دایی و قلعه‌نویی برای او تکرار شود.

از طرف دیگر، مجیدی در مقطعی هدایت تیم امید را به عهده داشت که در نهایت و به خاطر اختلاف با اعضای وقت کمیته فنی فدراسیون، از سمت خود استعفا داد و خاطره خوبی از همکاری با فدراسیون فوتبال ندارد.

باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال در نهایت چه تصمیمی برای آینده نیمکت تیم ملی اتخاذ خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 5
    بهترین گزینه برای سرمربی قلعه نویی مباشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید