فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک که در کیسه برنج جاساز شده بود، خبر داد.

کشف ۱۰ کیلو تریاک در کیسه‌ برنج در شمال کشور

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی خادمی افزود: در پی کسب اطلاع از فعالیت یک سوداگر مرگ در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائمشهر با انجام کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر تصریح کرد: در این ماموریت یک متهم به همراه ۱۰ کیلو گرم تریاک که در کیسه برنج پنهان و به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو پژو جاساز شده بود را کشف و خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ خادمی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، از همکاری و تعامل مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر قدردانی کرد.

مازندران با تولید سالانه حدود یک میلیون تن برنج قطب تولید برنج کشور است.

تلف شدن ۱۸ راس گوسفند در برخورد تریلی با گله در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از برخورد یک دستگاه تریلی با گله گوسفندان و تلف شدن ۱۸راس گوسفند در این حادثه خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی گفت: در پی اعلام برخورد یک دستگاه تریلی با گله گوسفندان و تلف شدن ۱۸ راس دام در محور بندر امیر آباد - نکا، ماموران گشت انتظامی پاسگاه قره طغان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد یک دستگاه تریلی که در محور بندر امیر آباد - نکا در حال حرکت بوده به دلیل تاریکی هوا و دید پایین با گله گوسفندان برخورد که در این حادثه تعداد ۱۸ راس دام در دم تلف و۱۳راس زخمی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه علت حادثه خواب آلودگی و عدم توجه به جلو از سوی راننده و رها بودن احشام، اعلام شده است.

سرهنگ عزیزی از تمامی دامداران خواست تا در هنگام عبور دادن احشام خود از محورهای مواصلاتی برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، نکات ایمنی لازم را مورد توجه قرار دهند.

از آن جایی که دامداران مازندران با کمبود شدید چراگاه در دشت و جلگه مواجه هستند ، استفاده از چرای حاشیه راه های اصلی فرعی یکی از فعالیت های دامداران است ک خطر برخورد خودرو با احشام از معضلات جدی استان است.

طبق آمار رسمی سه هزار و ۸۰۰ خانوار عشایر بومی و یک هزار و ۶۰۰ خانوار عشایر غیر بومی با حدود ۲ میلیون ۴۰۰ هزار واحد دامی سبک و سنگین در استان مازندران زندگی می‌کنند.

کشف دستگاه گنج یاب از سه حفار غیرمجاز در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سه حفار غیرمجاز و کشف یک دستگاه گنج یاب به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در یکی از روستاهای آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه حفاری غیر مجاز به منظور کشف اشیای تاریخی و باستانی با ارزش در یکی از مناطق شهرستان ساری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، با انجام عملیاتی، ماموران انتظامی بخش "پشتکوه"، موفق به شناسایی و دستگیری سه متهم در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری بیان کرد: از متخلفان یک دستگاه گنج یاب و متعلقات مربوطه کشف و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر جستجو برای گنج و اشیای عتیقه اعتراف کردند.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه از سوی کارشناسان مربوطه، ارزش گنج یاب کشف شده ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید