به گفته سید بابک هاشمی نکو مشاور وزیر آموزش و پرورش، رتبه‌بندی معلمان با بودجه ۳۸ هزار میلیاردی آماده اجرا است.

بودجه رتبه‌بندی معلمان چقدر است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان گفت: ایجاد رقابت و انگیزه بین معلمان از اهداف رتبه‌بندی معلمان است.

سید بابک هاشمی نکو در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: رتبه بندی معلمان بیش از ۱۰ سال بود در نوبت اجرا بود و پنج هزار میلیارد تومان پیشنهاد دولت قبل برای اجرای آن بود که در دولت سیزدهم با ۳۸ هزار میلیارد تومان بودجه آماده اجرا و این موضوع در شرایطی اتفاق افتاد که دولت در تنگنای مالی بود.

هاشمی نکو ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده در زمینه بیمه تکمیلی فرهنگیان قرار داد خوبی منعقد شده در بحث سهام مالکانه در صندوق ذخیره هم اقدامات مطلوبی انجام شده است.

تعلیم و تربیت تعطیلی ندارد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: تعلیم و تربیت تعطیلی ندارد و معلمان ایثارگران این سنگر هستند.

طاهر بخشایی ادامه داد: مدارسی در استان آذربایجان غربی داشتیم که ۱۲ سال نیمه تمام رها شده بودند و در سال‌جاری به اتمام رسید و اگر امروز شاخص‌های فضای آموزشی در استان تغییر کرده و رشد داشته در سایه تلاش‌های مسوولان استان و حمایت‌های ویژه استاندارآذربایجان غربی بوده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در این آیین از خدمات جواد جنگی تجلیل و علی مطهری که پیشتر در دانشگاه فرهنگیان مشغول به خدمت بود به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید