رسانه آمریکایی «فاکس نیوز» فاش کرد که رئیس جمهوری آمریکا به دلیل کهولت سن قادر به اداره امور این کشور نیست و به همین دلیل تصمیم گیرندگان اصلی در دولت وی اطرافیان جوان وی هستند و در واقع او یک عروسک خیمه شب بازی در دست آنها است که طبق خواسته‌هایشان وی را به حرکت درمی‌آورند.

بایدن عروسک خیمه‌شب‌بازی دستیارانش شده است

به گزارش سلام نو، «گرگ گاتفیلد»، گوینده شبکه فاکس نیوز در این باره گفت که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا تحت تأثیر اطرافیان جوانش است که به نام او برای آمریکا تصمیم گیری می‌کنند.

گاتفیلد افزود: اگر با همراهان خوب، باهوش و شایسته احاطه شده باشید، پیر شدن و کهولت سن بزرگترین مشکل نیست.

وی ادامه داد: موضوع در رابطه با بایدن اینگونه نیست و رئیس جمهوری آمریکا توسط جوانانی احاطه شده است که از واقعیت زندگی مردم جدا شده‌اند و مغرور، بی‌تجربه و شرور هستند. آنها می‌خواهند آمریکا را تغییر دهند؛ اما این تغییر حرکت به سمت بهتر شدن نیست.

این گوینده آمریکایی همچنین فاش کرد: بایدن به دلیل وضعیت سلامتی خود قادر به هماهنگی و انجام امور دولت آمریکا نیست و به همین دلیل این مسؤولیت‌ها را بر دوش دستیاران خود گذاشته است که درواقع همه چیز را اداره می‌کنند و به سادگی ریسمان‌های بایدن را به مانند یک عروسک خیمه شب بازی تکان می‌دهند.

وی خطاب به بایدن تاکید کرد: «جو؛ حقیقت تاسف بار این است که ما معتقدیم توی نمی‌دانی چند ساله و کجا هستی، تو نمی‌دانی چگونه باید تریبون سخنرانی را ترک کنی و حتی نوه‌هایت را نیز خوب نمی‌شناسی.»

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، که اخیرا تولد ۸۰ سالگی‌اش را جشن گرفت، ماه‌هاست علائم زوال عقل را نشان می‌دهد؛ از گاف و اشتباه لفظی گرفته تا چرت ناگاه و به همراه داشتن دستور العمل‌های نحوه نشست و برخاست در مراسمات مختلف که توسط اطرافیانش برای او نوشته می‌شود و در چند مراسم توسط دوربین خبرنگاران شکار شده است.

رسانه‌ها چند ماه قبل تصویری تمسخر آمیز را از جو بایدن در جریان حضور در نشستی درباره "انرژی بادی" منتشر کرده بودند.

نکته جالب توجه این تصویر وجود یک دستورالعمل در دست جو بایدن است که بر روی آن ساده و ابتدایی‌ترین رفتارها مانند نحوه ورود به سالن و نشستن و برخاستن به وی یادآوری شده است.

بر روی این برگه نوشته شده بود: "وارد سالن روزولت می‌شوید و به حاضران سلام می‌کنید"، " بر روی صندلی‌تان می‌نشینید"، "خبرنگاران وارد می‌شوند"، "سخنرانی کوتاهی می‌کنید (درحد دو دقیقه)"، "خبرنگاران سالن را ترک می‌کنند"، "شما سوالی از لیز شولر (رئیس اتحادیه کارگران) می‌پرسید"، "توجه: لیز به صورت مجازی در نشست مشارکت می‌کند"، "از حاضران تشکر کرده و خارج می‌شوید".

پیش از این نیز کارهای عجیبی از جمله چُرت زدن در جریان یک مراسم نظامی و دیدار با نفتالی بنت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی، از جو بایدن سرزده بود که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته و تمسخر آنها را به همراه داشته بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید