یک سارق کرجی با تغییر هویت، خود را پلیس معرفی می کرد و از مردم اخاذی می کرد و چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.

این مامور قلابی کرجی خودش سارق بود! + عکس متهم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی اظهارداشت: در پی دستگیری یک سارق مامور نما در شهرستان فردیس، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که متهم با معرفی خود به عنوان مامور انتظامی امنیتی در مناطق خلوت و کم تردد به سوژه های خود نزدیک شده و با تهدید آنها اقدام به دریافت گوشی موبایل و وجه نقد کرده و متواری می شد.

این مامور قلابی را شناسایی کنید

نادربیگی با بیان اینکه متهم تاکنون به ۳۰ فقره سرقت تحت عنوان مامور اعتراف کرده و تاکنون ۱۳ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: با دستور دادیار شعبه ۲۳ دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرج تصویر بدون پوشش این متهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنانچه افرادی که با این شیوه توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی- اداره مبارزه با سرقت مراجعه کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید