همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی و با حضور وزیر راه و شهرسازی ۵۰ کیلومتر باند دوم راه در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

افتتاح ۵۰ کیلومتر باند دوم جاده در خراسان جنوبی

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، همزمان با سفر رئیس جمهور در خراسان جنوبی، ۵۰ کیلومتر باند دوم با حضور وزیر راه و شهرسازی با اعتبار ۶۹۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به اینکه این طرح‌ها با اعتبار ۶۹۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: در سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل منابع مختلف برای تکمیل راه‌های استان به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه که از این مبلغ تاکنون ۶۷۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است، بیان کرد: میزان تحقق مصوبه سفر رئیس جمهور در زمینه راه‌های استان ۳۴ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار مهم این بود با تخصیص نقدی این اعتبار مطالبات پیمانکاران و معوقات کارگران پرداخت شد که برای ما بسیار حائز اهمیت است.

داعی با تأکید بر اینکه با تزریق اعتبارات سفر رئیس جمهور ۵۰ کیلومتر باند دوم راه در سال گذشته افتتاح شد گفت: امروز و همزمان با سفر رئیس جمهور هم ۵۰ کیلومتر راه دوبانده در استان به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: ۸۰ کیلومتر دیگر راه دوبانده هم تا مرحله زیرسازی آسفالت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اکنون ۵۸۰ کیلومتر باند دوم راه با پیشرفت ۳۷ درصدی در استان در دست اجرا است، یادآور شد: امیدواریم این مسیر همچنان پیدا کند.

گفتنی است در این مراسم ۱۲۰ کیلومتر پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خراسان جنوبی با اعتبار ۱۱۱ میلیارد تومان به صورت همزمان در شهرستان بیرجند بهره‌برداری رسید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید