بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام در ۲۳ آذر ۱۴۰۱ با رشد ۱۸ هزار واحدی همراه شد و به رقم یک میلیون و ۴۷۲ هزار و ۷۵۹ واحد رسید.

گزارش وضعیت بورس ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / بورس باز هم سبز شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۸ هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۹میلیارد و ۹۱۴میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۱۲۳میلیارد تومان در بیش از ۴۴۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۸ هزار و ۲۹۱واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۲هزار و ۷۵۹واحد قرار گرفت.

نمادهای تاثیر گذار بر معاملات امروز بورس

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های بانک پاسارگاد، بانک ملت و بانک تجارت افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶میلیارد و ۶۸۳میلیون ورقه به ارزش ۴هزار و ۳۵میلیارد تومان در ۲۵۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۵۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و بانک دی بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید