با گزارش مرگ یک مرد جوان در یکی از بیمارستان های تهران به علت ضربه چاق به ناحیه گردن تحقیقات درباره این جنایت آغاز شد و مشخص شد که تبلیغ بلاگر معروف برای مرد جوان بستنی‌فروش موجب قتلش شد.

تبلیغ بلاگر معروف در تهران به قتل ختم شد!

به گزارش ایران، قتل مرد بستنی فروش و دستگیری عامل نزاع مرگبار در قهوه خانه دو پرونده جنایی بود که طی دو روز گذشته مقابل بازپرس و تیم جنایی پایتخت قرار گرفت.

ساعت ۲ بامداد ۲۱ آذر، مرگ مرد ۳۶ ساله‌ای در بیمارستانی در محدوده قلهک به بازپرس محمد حسین زارعی اعلام شد.

به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز شد بررسی‌ها اولیه حکایت از آن داشت که مرد جوان بستنی فروش بوده و در یک درگیری از ناحیه گردن مصدوم شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در ادامه تحقیقات راهی محل جنایت که مقابل مغازه بستنی‌فروشی مقتول بود، شدند.

در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند.

ماجرای قتل بستی فروش در تبلیغ یک بلاگر

تصویربرداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند.

اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.

به‌دنبال این حادثه، بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت دستور شناسایی و دستگیری متهمان فراری را صادر کرد.

دستگیری پس از سه ماه

در دومین پرونده که مربوط به دستگیری یک قاتل فراری بود صبح ۲۲ آذر، مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با گذشت نزدیک به سه ماه از وقوع یک جنایت مقابل قهوه خانه‌ای در تهران، موفق شدند عامل اصلی درگیری را در استان البرز بازداشت کنند. اوایل پاییز امسال گزارش این درگیری مرگبار به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. تحقیقات نشان می‌داد مرد جوانی در این درگیری به قتل رسیده و عامل جنایت نیز متواری شده بود.

بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه که قهوه خانه‌ای در خیابان هنگام شرق تهران بود و تحقیق از شاهدان و افرادی که در این نزاع مرگبار حضور داشتند، هویت متهم را برملا کرد. تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه او شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی متهم در استان البرز بازداشت شد.

متهم در تحقیقات اولیه انگیزه خود را از این درگیری مرگبار کری خوانی بیان کرد و گفت: داخل قهوه‌خانه نشسته بودیم که با مقتول و دوستانش بر سر موضوعی دعوایمان شد. وقتی دعوا بالا گرفت و به بیرون از قهوه خانه کشیده شد ناخواسته دست به قتل زدم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید