خالد المسلم، عکاس خبری و یک خبرنگار ورزشی دیگر نیز در حین مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فوت کرد.

فوت عجیب دومین خبرنگار ورزشی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر + عکس
به گزارش سلام نو، پس از درگذشت گرانت وال خبرنگار آمریکایی، مرگ خالد المسلم عکاس قطری کارمند شبکه ورزشی الکاس نیز تایید شد.

شبکه ورزشی و قطری الکاس، روز شنبه مرگ خالد المسلم، عکاس خبری خود را تایید کرد. او روی پوشش خبری جام جهانی که در این کشور برگزار می شود، کار می کرد.

این دومین مرگ تایید شده خبرنگاران در حین کار در مسابقات جام جهانی است. اولین مورد مربوط به خبرنگار آمریکایی گرانت وال و در جریان دیدار جمعه شب بود.

شبکه تلویزیونی الکاس با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده است که در سوگ مرگ المسلم است. این کانال اما اطلاعاتی در مورد علت درگذشت او را ارائه نکرد.

در این بیانیه آمده است: شبکه‌های ورزشی الکاس با اندوه فراوان و دل‌هایی که به اراده و تقدیر الهی ایمان دارند، درگذشت آن مرحوم را اعلام می کند.

اولین مرگ یک خبرنگار در حین پوشش خبری جام جهانی جمعه شب در دیدار هلند و آرژانتین ثبت شد. گرانت وال آمریکایی دچار مرگ ناگهانی در هنگام پوشش این مسابقات شد.

وال این رویداد را برای CBS Sports پوشش می داد. این خبرنگار در سال ۲۰۱۱ نیز نامزدی خود را برای ریاست فیفا اعلام کرده بود.

این خبرنگار آمریکایی در وقت های اضافه بازی، دچار بدحالی شد. او حتی در شبکه های اجتماعی خود نیز در مورد تساوی هلند در پایان نیمه دوم پستی منتشر کرد. او نوشت: "یک گل ایستگاهی شگفت انگیز برای هلند."

عکس | دومین خبرنگار ورزشی در قطر هم درگذشت

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید