صادق ستاری فرد سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، درباره اعمال فوق‌العاده ویژه معلمان توضیح داد.

خبر مهم درباره افزایش حقوق معلمان

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش پیرامون موضوع فوق العاده ویژه معلمان توضیحاتی ارائه داد.

آخرین وضعیت اعمال فوق العاده ویژه معلمان

صادق ستاری فرد درباره آخرین وضعیت اعمال فوق العاده ویژه معلمان اظهار کرد: همچنان که قبلا عنوان شد با تغییراتی که در لایحه ترمیم حقوق انجام شد مواردی جرح و تعدیل شد و به طور کلی اختیاری به دولت داده شده است.

وی افزود: این امکان برای شورای حقوق و دستمزد وجود دارد که مصوبه قبل خود در خصوص اعمال ۳۵ درصد فوق العاده را که در لایحه ترمیم حقوق آمده بود، مجددا تصویب کند لیکن در برخی رسانه ها موضوع به نحو دیگری مطرح و شیطنت‌هایی شد و نسبت‌هایی به برخی نماینده‌های پیگیر موضوع و پشتیبان جریان تعلیم و تربیت داده شد که دور از انصاف بود.

ستاری فرد با بیان اینکه اکنون شورای حقوق و دستمزد دولت در حال بررسی پیشنهادات دستگاه‌هاست گفت: همچنین باتوجه به پیگیری موضوع در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات و نگاه مثبت ایشان به رضایتمندی شغلی معلمان، کیفیت بخشی تعلیم و تربیت و افزایش بهره‌وری و کارآمدی منابع انسانی آموزش و پرورش، امیدواریم این مهم یا در شورای حقوق و دستمزد و یا در مجلس به سرانجام برسد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم دلخسته IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    معلمی هستم که 30 سال سابقه دارم تا کنون حقوقم کفاف مخارج خوراک بخورونمیر رو داده نه ماشین دارم ونه خونه تو زیر زمین پدرم زندگی میکنم چرا الکی حقوق رو دادمیزنین زیادمیکنین این یک ریال یک ریال زیادکردن چه فایده داره ما درجا میزنیم مثل گداها زندگی میکنیم نه آینده ونه پس اندازی نه خوشیی چرا تورم رو مهار نمیکنین پس دارین اون بالا بالاها چکار میکنین پدرجان من دوروز دیگه باید دختروپسرعروس دوماد کنم خب بگین باکدوم پول؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید