با توجه به نتایج ضعیف تیم ملی ایران در جام جهانی ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کیروش بعید به نظر می رسد و گفته می‌شود برای سرمربیگری تیم ملی یک نامزد جدید مطرح شده که عرب‌زبان و مسلمان است.

گزینه جدید سرمربیگری تیم ملی ایران کیست؟

به گزارش سلام نو، شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که یک مربی مسلمان و عرب زبان نامزد جدید سرمربیگری تیم ملی ایران شده است. این در حالی است که راجر دسا، دستیار اول کی‌روش در جام جهانی قطر خبر داد فدراسیون فوتبال در ماه ژانویه قصد دارد مذاکرات را از سر بگیرد.

دسا پس از بازگشت به کیپ تاون طی مصاحبه‌ای گفت: «جام جهانی همیشه یک تورنمنت ویژه است که باید بخشی از آن بود. فقط آرزو دارم که بتوانم در هر جام جهانی مربیگری کنم. سه روز به ایران برگشتیم و بعد به خانه برگشتم. از آینده خود با تیم ملی مطمئن نیستیم اما از ژانویه مذاکرات خود را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت. امیدواریم سال آینده هم با تیم ادامه دهیم.

در حال حاضر، من اینجا در خانه در کیپ تاون هستم تا کمی استراحت کنم و سپس به ژوهانسبورگ خواهم رفت و از روز جمعه با سوپراسپورت برنامه‌های تلویزیونی را دنبال خواهیم کرد. بعد از جام جهانی، تا پایان دسامبر به تعطیلات خواهم رفت.»

لازم به یادآوری است که کارلوس کی‌روش پس از حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ایران برگشت و مذاکره ای نیز با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان داشت اما ...

در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برخی مخالف ادامه همکاری مرد پا به سن گذاشته پرتغالی در تیم ملی ایران هستند. از آن گذشته در روزهای اخیر پیشکسوتان فوتبال ایران به صراحت مخالفت خود با بازگشت یا تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را به صورت علنی اعلام کرده اند.

برهمین اساس متولیان فوتبال کشورمان ضمن وعده ژانویه دادن به کارلوس کی‌روش مشغول بررسی سایر گزینه‌ها هستند. گزینه‌هایی که بتوانند تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا به موفقیت برسانند.

باید منتظر ماند و دید کارلوس کی‌روش ژانویه به تهران برمی گردد تا مذاکرات خود با فدراسیون فوتبال ایران را به سرانجام برساند یا اینکه گزینه مسلمان و عرب زبان هدایت تیم کشورمان را برعهده خواهد گرفت.

البته تجربه در فوتبال ایران نشان داده که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و چه بسا یک گزینه جدید و غافلگیرکننده سرمربی جدید تیم ملی کشورمان شود!

دراگان اسکوچیچ مجدد سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

جدیدترین شایعه حکایت از حمایت عجیب و غریب یک عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از دراگان اسکوچیچ دارد!

در روزهایی که بحث انتخاب سرمربی جدید تیم ملی داغ شده و کارلوس کی‌روش نیز تلاش زیادی به خرج داد قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران را تمدید کند شایعه‌ای جدید همه را به شگفتی واداشت.

لطفا تعجب نکنید! این عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هنوز معتقد است تیم ملی چوب آه و نفرین دراگان اسکوچیچ را می خورد. این فرد که از ابتدا تا هم اکنون مخالف حضور کارلوس کی‌روش در رأس هدایت تیم ملی است حالا در نقش مخالف مرد پرتغالی باز هم مرد کروات را برای سرمربیگری ایران معرفی کرده است!

این عضو هیئت رئیسه معتقد است دراگان اسکوچیچ نه تنها شناخت کافی از فوتبال ایران دارد بلکه می تواند بر خلاف کارلوس کی‌روش، نسل بازیکنان تیم ملی را تغییر داده و جوانان مستعدی را دعوت کند. مضاف بر اینکه دراگان اسکوچیچ هنوز بیکار است و با تیمی قرارداد ندارد. برهمین اساس به راحتی می تواند برگردد و به تیم ملی کمک کند!

البته این پیشنهاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون طبق شنیده ها با مخالفت جدی سایر اعضا به ویژه مدیران کنونی فدراسیون فوتبال مواجه شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید