به گفته یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، زمان اعمال تمام رتبه معلمان و پرداخت معوقات آن ها خبر داد و گفت: رتبه بندی یک کار زمانبر است.

معلمان بخوانند / زمان نهایی و جزئیات واریز معوقات حقوق معلمان اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، زمان نهایی واریز معوقات معلمان اعلام شد. ۳۵ درصد فوق‌العاده معلمان در حقوق ماه جاری پرداخت می‌شود.

زمان نهایی و جزئیات واریز معوقات حقوق معلمان را در این خبر بخوانید.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تا ۲ ماه آینده تمام رتبه معلمان اعمال و معوقات آنها نیز به شکل کامل پرداخت می‌شود.

زمان نهایی واریز معوقات حقوق معلمان اعلام شد

یوسف نوری اظهار کرد: ما کار سختی را در رتبه‌بندی معلمان آغاز کردیم ولی کار در مراحل نهایی است و تا ۲ ماه آینده تمام رتبه معلمان اعمال و معوقات آنها نیز به شکل کامل پرداخت می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش شامگاه جمعه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل به اجرای موفق طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود: ما در ماه‌های اخیر با تلاش شبانه‌روزی طرح رتبه‌بندی را آغاز کردیم و با قوت و قدرت اجرای آن را پیگیر هستیم.

نوری در ادامه خاطرنشان کرد: رتبه‌بندی کار سخت و زمان‌بری است و حتی گاه رتبه یک هیئت علمی یک سال طول می‌کشد و صدها ساعت باید در این زمینه تلاش کرد.

وی اضافه کرد: همکاران ما تا ۱۲ شب در بسیاری از مناطق و نواحی در حال صدور احکام معلمان در قالب طرح رتبه‌بندی هستند ولی این کار چند ماهی طول می‌کشد و باید با صبر و حوصله در این زمینه کار کرد.

نوری بیان کرد: باید معلمان این موضوع را به یاد داشته باشند که رتبه‌بندی پخت نان در نانوایی نیست که به سرعت آماده ارائه شود بلکه این موضوع زمان‌بر است و سعی ما بر این است تا چند ماه آینده به شکل کامل رتبه تمام معلمان و فرهنگیان در قالب احکام صادر شود.

وی از اعمال ۳۵ درصد فوق‌العاده معلمان در حقوق ماه جاری خبر داد و اظهار کرد: تأمین اعتبار در این زمینه انجام شده و ما قطعاً اقدامات عملیاتی را در این حوزه آغاز کردیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید