قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتالی امروز ۱۹ آذر ۱۴۰۱ بین ۱۷ هزار و ۱۰۰ تا ۱۷ هزار و ۲۶۵ دلار در نوسان است.

قیمت ارزهای دیجیتالی ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / بیت کوین چقدر قیمت خورد؟ + جدول

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، بیت‌کوین در نیمه ابتدایی کانال ۱۷ هزار دلار حبس شده. ترون با بازدهی مثبت یک درصد بهترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشته است

بیت‌کوین درست یک ماه پیش به محدوده ۱۷ هزار دلار سقوط کرد و در این مدت همان حوالی آرام گرفته است. رهبر بازار ارز دیجیتال ۲۴ ساعت آرام دیگر را روی پله‌های ابتدایی کانال ۱۷ هزار دلار تجربه کرد و بازدهی روزانه منفی سه‌دهم درصدی را از خود به جا گذاشت. سایر ارز دیجیتال مشهور بازار تقریبا همین رفتار در شبانه‌روز قبلی از خود نشان دادند و اوضاع طوری بوده که ترون با بازدهی مثبت یک درصد بهترین عملکرد را بین آن‌ها به ثبت رسانده است. از طرفی حجم کل معاملات بازار بدون تغییر محسوس در این مدت، حدود ۸۹۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

قیمت بیت‌کوین ۱۹ آذر ۱۴۰۱

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۷ هزار و ۱۶۰ دلار به ثبت رسید تا رهبر بازار ارز دیجیتال نسبت به صبح جمعه ۶۰ دلار ارزش کمتری داشته باشد. صبح دیروز بیت‌کوین ۱۷ هزار و ۲۲۰ دلار ارزش داشت و در ۲۴ ساعت قبلی بین دو محدوده ۱۷ هزار و ۱۰۰ تا ۱۷ هزار و ۲۶۵ دلار رفت‌وبرگشت داشته است. علاوه بر افت‌وخیز محدود بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال رقم ناچیز مثبت شش‌دهم درصد است. چون شنبه پیشین بیت‌کوین تقریبا روی مرز ۱۷ هزار دلار معامله می‌شد، اما درقیاس با قله تاریخی ۶۸ هزار دلار، شاهد ریزش ۷۵ درصدی ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال هستیم. الان درمقایسه با آبان سال قبل تقریبا ۵۱ هزار دلار از ارزش بیت‌کوین آب رفته است. از طرفی حجم ۳۳۰ میلیارد دلاری معاملات بیت کوین به معنی تسلط ۳۷ درصدی آن از کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۶۵ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز شنبه ۱۹ آذر هزار و ۲۶۵ دلار به ثبت رسید و بازدهی روزانه آن منفی یک درصد محاسبه می‌شود. صبح دیروز خرید اتریوم هزار و ۲۸۰ دلار تمام می‌شد و در روزی که ۱۵ دلار از ارزش آن کاهش پیدا کرد، شاهد رفت‌وبرگشت بین دو محدوده هزار و ۲۶۰ تا هزار و ۲۸۷ دلار بودیم. علاوه بر شبانه‌روز قبلی، بازدهی هفتگی اتریوم هم نزدیک به صفر درصد برآورد می‌شود. شنبه هفته قبلی قیمت اتریوم هزار و ۲۹۰ دلار تثبیت شد. درقیاس با قله تاریخی اتریوم، اما شاهد ریزش ۷۴ درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. آبان سال قبل اتریوم تا محدوده چهار هزار و ۸۰۰ دلار بالا رفت و الان درقیاس با آن روزها تقریبا دو هزار و ۶۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. همچنین حجم ۱۵۵ میلیارد دلاری معاملات اتریوم معادل سهم ۱۷ درصدی آن از کل بازار ارز دیجیتال است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

ترون با ثبت بازدهی روزانه مثبت یک درصد بهترین عملکرد را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشته است. قیمت ترون امروز شنبه ۱۹ آذر ۰.۰۵۴ دلار یعنی تقریبا دو هزار تومان به‌ثبت رسید درحالی که دیروز ۰.۰۵۳ بود. در روزی که قیمت ترون یا همان TRX یک درصد افزایش پیدا کرد، ارزش دوج‌کوین به همین اندازه ریخت و از ۰.۰۹۸ دلار به ۰.۰۹۶ دلار (سه هزار و ۵۷۰ تومان) رسید. کاردانو یا همان ADA صبح امروز معادل ۰.۳۱۱ دلار یعنی به پول خودمان ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان ترید می‌شد تا هولدرهای آن متحمل ضرر نیم‌درصدی شوند. شیبا اینو، اما در این مدت بازدهی صفر درصدی را تجربه کرد و ارزش آن در شبانه‌روز قبلی روی عدد ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار باقی ماند. این وسط ترا کلاسیک که حالا جایی بین ۴۰ ارز دیجیتال مهم دنیا ندارد، بازدهی منفی دو درصدی را به ثبت رساند و صبح امروز ۰.۰۰۰۱۷۳ دلار معامله شد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۷ هزار دلار

۱۷ هزار و ۲۲۰ دلار

۱۷ هزار و ۱۶۰ دلار

اتریوم

هزار و ۲۹۰ دلار

هزار و ۲۸۰ دلار

هزار و ۲۶۵ دلار

دوج‌کوین

۰.۱۰۱ دلار

۰.۰۹۸ دلار

۰.۰۹۶ دلار

کاردانو

۰.۳۱۸ دلار

۰.۳۱۴ دلار

۰.۳۱۱ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

ترون

۰.۰۵۴ دلار

۰.۰۵۳ دلار

۰.۰۵۴ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۱۷۳ دلار

۰.۰۰۰۱۸۱ دلار

۰.۰۰۰۱۷۳ دلار
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید