در پی افزایش آلودگی هوا در پایتخت حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، هشدار نارنجی صادر کرد.

مدیریت بحران استان تهران هشدار صادر کرد

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا در پایتخت خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌شود از هر فعالیت ورزشی در فضای باز خودداری کنند.

حامد یزدی مهر، بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا در پایتخت خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تداوم وضعیت انباشت آلاینده‌ها این هشدار از سوی مدیریت بحران استان تهران صادر شده است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی کاهش کیفیت هوا تا روز سه شنبه ۲۲ آذرماه ادامه خواهد داشت گفت: با توجه به این وضعیت غالب ساعات در حد ناسالم برای تمام افراد خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به همه مردم توصیه کرد نسبت به عدم ترددهای غیر ضروری توجه ویژه را داشته باشند و کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی در دستور کار قرار بگیرد.

یزدی مهر در ادامه عنوان داشت: به همه شهروندان توصیه می‌کنم در زمان اعلام آلودگی هوا از هر گونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن و پیاده‌روی در این شرایط در هوای باز و خروج غیر ضروری از منزل و تردد بی‌مورد در معابر شهری خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به بیماران قلبی و تنفسی و مبتلایان به آسم نیز توصیه کرد که در شرایط آلودگی هوا افراد دارای بیماری زمینه‌ای، کودکان و سالمندان در فضاهای باز فعالیت نکنند و توجه داشته باشند که نوشیدن مایعات به ویژه آب در این مواقع نه تنها باعث شست‌وشوی دستگاه گوارش می‌شود بلکه عطش و خشکی دهان ناشی از آلودگی هوا را نیز از بین می‌برد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید