با توجه به رسیدن به نزدیک شدن به نیم فصل رقابت های لیگ برتر بازار داغ شایعات و اخبار ورودی و خروجی های تیم فوتبال لیگ برتری داغ می شود.

لیست ورودی و خروجی های پرسپولیس در نیم فصل نقل و انتقالات لو رفت!

به گزارش سلام نو؛ سرخپوشان پایتخت برای تقویت تیم خود در دو پست در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر تلاش خواهند کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران را در اختیار دارد، تصمیم بر آن گرفته تا بعد از انجام بازی حساس خود مقابل استقلال به طوری جدی وارد فاز نقل و انتقالات شود.
پرسپولیسی‌ها که در سال گذشته نتوانستند به قهرمانی لیگ برتر برسند حالا تلاشی جدی برای رسیدن به این عنوان دارند و از همین رو گفته می‌شود آنها برای تقویت تیم خود در زمستان برنامه خواهند داشت.
پیش بینی می‌شود سرخپوشان در پست دروازه بان و مدافع چپ ، تصمیم به جذب بازیکنانی دارند.
پرسپولیسی‌ها که بعد از جدایی علی شجاعی و سعید آقایی نتوانسته بازیکنی در سطح آنها جذب کند حالا تمام تلاش خود را خواهد کرد که یک مدافع چپ در طراز تیم خود جذب کند تا این خلا بزرگ پر کند. گزینه اول سرخپوشان در این پست به احتمال فراوان امید نورافکن، ستاره ناراضی باشگاه سپاهان خواهد بود.
دومین نیاز پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر جذب دروازه‌بان دوم است! احمد گوهری که به علت حضور علیرضا بیرانوند در دروازه سرخپوشان در بازی‌های تدارکاتی قرار گرفته است با انجام اشتباهاتی هواداران پرسپولیس را نگران کرده است. به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی بخواهد در زمستان با جذب یک گلر جوان و مستعد هم آینده پرسپولیس در این پست را تضمین کند و هم جانشین مناسبی برای بیرانوند بر روی نیمکت داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید