گرانی مسکن درپی تورم موجب افزایش شدید اجاره بها در سالهای اخیر در کشور علی الخصوص در تهران شده است و مستاجران را معمولاً به حاشیه های شهر هدایت کرده است.

ارزانترین محله های تهران برای اجاره آپارتمان کجا است؟ + پول پیش و اجاره کم در این مناطق

به گزارش سلام نو به نقل از ایبنا، افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر باعث شده تا بسیاری از افراد که اجاره نشین بودند، روزهای پر چالشی را تجربه کنند.

با نوسانات بازار مسکن، اجاره‌نشینی و پیدا کردن خانه‌ای با قیمت مناسب به معضلی تبدیل شده است. یکی از کارهایی که در این موقعیت مستاجران انجام می‌دهند رفتن به مناطق ارزان‌تر است.

محله‌هایی که در جنوب شرقی، جنوب غربی و جنوب تهران قرار دارند ارزان‌ترین محله‌های تهران محسوب می‌شوند. این محله‌ها در مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران واقع شده‌اند. البته هر کدام از این مناطق خود شامل محله‌هایی می‌شوند که تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

افسریه، بیسیم، کیانشهر، شهرک مسعودیه، خزانه، یاغچی آباد، علی آباد، آذری، امام زاده حسن، شهرک فردوس، شهرک ولیعصر، شادآباد، نعمت آباد، خانی آباد، عبدل آباد، ظهیرآباد، اقدسیه شهر ری، جوانمرد قصاب ازمناطق ارزان تهران برای اجاره به حساب می‌آیند که انتخاب خانه با قیمت مناسب را امکان پذیرتر می‌سازد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید