۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 55404525

یکی از کشورهای تاریخی جهان کشور چین می‌باشد که به دلیل داشتن جاذبه‌های زیاد گردشگران بسیاری را به خودش جلب کرده است. این کشور از نظر تاریخی نیز اهمیت بسیاری دارد.

چین

سلام نو - سرویس گردشگری: چین کشوری تاریخی است. در این کشور سنت و مدرنیته در کنار یکدیگر قرار دارند. به هر جای این کشور سفر کنید، چیزهای جذاب و جالبی خواهید دید؛ از غذاهای سنتی و گوناگون گرفته تا مکان‌های زیبا و دیدنی که بیشتر آن‌ها از اهمیت تاریخی برخوردارند و در جهان شناخته شده هستند.

چین کشوری با فرهنگی غنی است و کمتر کشوری در دنیا یافت می‌شود که دارای چنین فرهنگی باشد. چین کشور تضادهاست. پکن، شانگهای و هنگ‌کنگ شهرهای پیشرفته‌ چین هستند. با این حال در غرب کشور بخش‌هایی روستایی و در حال توسعه دیده می‌شود. چین کشوری است که بین توسعه یافتن و در حال توسعه بودن مانده است. تغییرات فراوان چین باعث شده گردشگران زیادی به این کشور سفر کنند. برای شما نیز وقت آن رسیده که به این کشور جالب و شگفت‌انگیز سفر کنید و با فرهنگ چین آشنا شوید. با سفر به این کشور هر روز با کشوری جدید روبه‌رو خواهید شد. اگرچه در شهرهای بزرگ جمعیت زیاد است، اما حومه‌ شهرها و همچنین غذاهای آن بسیار فوق‌العاده هستند.

راهنمای سفر به سرزمین چشم بادامی‌ها

هزینه پاسپورت چین چقدر است؟

در صورتی که قصد دارید به یک کشور خارجی سفر کنید، یکی از ابتدایی‌ترین کارهایی که باید انجام دهید، اخذ پاسپورت با توجه به هزینه‌های مقرر شده سالیانه است. هزینه پاسپورت در ایران همه ساله با تغییرات زیادی همراه بوده و در سال ۹۸ به این صورت اعلام شده است:

تعویض عادی گذرنامه: ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال به علاوه ۳۷.۵۰۰ ریال

گذرنامه های مفقودی: ۴۲۸.۶۱۲ ریال با احتساب هزینه‌های مربوط به پست

بنابراین در حالت عادی باید مبلغی در حدود ۱.۰۳۷.۵۰۰ ریال هزینه کنید تا پاسپورت خود را تحویل بگیرید.

راهنمای سفر به سرزمین چشم بادامی‌ها

هزینه تور چین چقدر است؟

حالا که به طور جدی قصد مسافرت به چین را دارید و می‌خواهید هر طور شده سری هم به این کشور پر رمز و راز بزنید، بهتر است برای کاهش هزینه‌های یک مسافرت خارجی، تور چین را انتخاب کنید؛ بنابراین به دنبال یک قیمت مناسب در میان تورهای مختلف این کشور باشید. مسافرت به چین از طریق تورهای گردشگری این کشور به علت حضور راهنمای فارسی زبان، بسیار بهتر و با کیفیت بالاتری صورت می‌پذیرد.

قیمت تور چین به عوامل مختلفی از جمله مدت زمان اقامت، امکانات، نوع هتل، مقاصد گردشگری و مواردی از این دست مرتبط است و شما می‌توانید با توجه به قدرت اقتصادی خود، یکی از آنها را انتخاب کرده و راهی پرجمعیت‌ترین کشور جهان شوید.

راهنمای سفر به سرزمین چشم بادامی‌ها

هزینه سفر به چین چقدر است؟

اغلب تورهای چین، اقامت در پکن و شانگهای را در دستور خود داشته و برخی از تورها، شهرهای دیگری را نیز در دستور کار خود قرار می‌دهند. اما امکان ندارد شما تور چین گرفته باشید و از نزدیک دو شهر پکن و شانگهای را بازدید نکنید.

شما برای یک تور چهار روزه به پکن باید حداقل سه میلیون تومان در نظر بگیرید که با افزایش تعداد روزهای اقامت، هزینه سفرتان هم افزایش خواهد یافت. این در صورتی است که بخواهید از هتل‌های چهار ستاره استفاده کنید. اما برای تور شانگهای باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. هزینه تور چهار روزه شانگهای تقریبا به چهار میلیون و پانصد هزار تومان می‌رسد.

اکثر مسافران به دنبال تورهایی هستند که گشت و گذار در دو شهر بالا را شامل شود. این تورها هزینه بیشتری را شامل شده و به مدت زمان اقامت بیشتری هم نیاز دارند. تقریبا اقامت ۱۰ روزه در چنین تورهایی، مبلغی به ارزش ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان را شامل می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید