محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز درباره روز دانشجو سخن گفت.

رئیس مجلس: ۱۶ آذر نماد مبارزه با سلطه استعمار است

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یوم الله ۱۶ آذر نماد استقلال‌طلبی، مبارزه با سلطه استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

محمدباقر قالیباف، در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۱۶ آذر مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه الزهرا(س) را به ملت شریف ایران و عموم محبان ایشان در سراسر جهان اسلام تسلیت و تعزیت می‌گویم.

وی در ادامه، روز دانشجو را به تمام دانشجویان و علم پژوهان سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت و یادآور شد: یاد و خاطره شهدای شجاع این روز شهیدان احمد قندچی، مهدی شریعت رضوی و مصطفی بزرگ نیا را گرامی می‌دارم. یوم‌الله ۱۶ آذر نماد استقلال‌طلبی، مبارزه با سلطه استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

قالیباف خاطرنشان کرد: خون سرخ این شهدا و تمامی پویندگان راه آزادی و استقلال ایران لکه ننگ ابدی بر پیشانی دولت کودتاچی آمریکا و رژیم دست نشانده آن‌ها و تمامی افراد خائنی است که منافع استعماری دولت های خارجی را به منافع ملت و کشور خود ترجیح می دهند و ایران را ویرانه‌ای در چنگال و زیر یوغ کودتاچیان آمریکایی و انگلیسی می‌خواستند و می‌خواهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید