در ویدیو زیر شاهد تصاویری از خلاصه دیدار تیم های فوتبال مراکش و اسپانیا خواهید بود که در نهایت تیم مراکش توانست با نتیجه چهار بر دو در ضربات پنالتی به برتری دست یابد و به مرحله بعد صعود کند.

خلاصه دیدار مراکش (۳) ۰ - ۰ (۰) اسپانیا | وداع تلخ ماتادور ها در ضربات پنالتی + فیلم

به گزارش سلام نو؛ بازی دو تیم مراکش و اسپانیا با تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه پایان یافت. بازی به پنالتی کشیده شد و این تیم آفریقایی بود که حریفش را در ضربات پنالتی شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه «اجوکیشین سیتی»، تیم ملی مراکش به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و با تساوی بدون گل در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی به برتری ۳ بر صفر رسید و راهی جمع ۸ تیم پایانی شد.

در این بازی در نیمه اول مراکش عالی کار کرد و توانست با استفاده از نفوذهای زیاش و بوفال خط دفاعی اسپانیا را آزار دهد.

بازی در بیشتر دقایق بدون ایجاد موقعیت طی شد و هر ۲ تیم محتاطانه کار خود را پیش گرفتند تا این مسابقه در طول ۹۰ دقیقه گلی در بر نداشته باشد.

در وقت‌های اضافی، هر ۲ تیم بهتر عمل کردند و حملات خود را آغاز کردند که مهمترین آن‌ها ضربه شدری بود که با واکنش عالی اونای سیمون مواجه شد.

در دقایق پایانی مسابقه نیز اسپانیا به شدت حملات خود را قوت بخشید و حتی می‌توانست در دقیقه ۱۲۳ با ضربه سارابیا به گل برسد که دیرک دروازه مانع گلزنی لاروخا شد تا همه چیز به ضربات پنالتی کشیده شود.

برای تیم ملی مراکش در ضربات پنالتی شدری، حکیم زیاش و اشرف حکیمی گلزنی کردند و بنون پنالتی خود را از دست داد.

برای تیم ملی اسپانیا هیچ بازیکنی نتوانست گلزنی کند و پابلو سارابیا، کارلس سولر و بوسکتس پنالتی‌های خود را از دست دادند.

تیم ملی اسپانیا در گروه مرگ حضور داشت و توانست به همراه ژاپن به مرحله حذفی راه پیدا کند. با این حال اسپانیا مثل ژاپن در ضربات پنالتی با جام وداع کرد تا گروه مرگ هیچ نماینده‌ای در جمع ۸ تیم برتر نداشته باشد.

تیم ملی مراکش در مرحله یک چهارم نهایی با برنده تیم‌های پرتغال و سوئیس دیدار خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید