اداره کل هواشناسی استان تهران در گزارش امروز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ از ماندگاری هوای سرد تا آخر هفته خبر داد و پیش بینی کرد که آلاینده ها به پایتخت باز می گردند.

سرمای هوای تهران تا کی ادامه دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم سرما در تهران تا پایان هفته و افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا از فردا (۱۶ آذر) خبر داد.

بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروز تا فردا صبح (۱۵ تا ۱۶ آذر) آسمان نیمه‌ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده در ارتفاعات، بارش پراکنده برف و در بعضی ساعات مه و در شب به‌تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

فردا(۱۶ آذر) با خروج سامانه بارشی از استان به‌تدریج از مقدار ابرها کاسته و با توجه به عدم وزش باد قابل ملاحظه در نقاط پرتردد شهری موجب افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به علت ماندگاری هوای سرد تا روزهای پایانی، هفته یخبندان در مناطق شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است و از امروز تا روز جمعه( ۱۵ تا ۱۸ آذر) روند افزایش بیشینه دما پیش‌بینی می‌شود.

سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه دماوند با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان شهر تهران فردا (۱۶ آذر) کمی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی وزش باد ملایم و دربعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۷ آذر) صاف تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید