وکیل کیفری برای اجرای قوانین کیفری ایفای نقش می کند ،قوانین کیفری حوزه ای از قوانین هستند که مربوط به رفتارهای ممنوعه در جامعه است . هنگامی که قانونگذاران ، اقدامات خاصی را ممنوع می کنند ، می توان نام آنها را جنایت گذاشت که مشمول قوانین کیفری خواهد بود .

چرا با وکیل کیفری مشورت داشته باشیم

هدف از وضع چنین قوانینی ، محافظت از جامعه است . قانونگذاران معمولاً قانون را با اعتقاد به این که برای خیر عمومی است ، تصویب می کنند . قوانین کیفری باید به طور برابر برای همه اعمال شود . قانونگذاران نمی توانند یک قانون ایجاد کنند که فقط یک نفر را هدف قرار دهد . اهداف مجازات مجرمان کیفری عبارتند از مجازات ، بازدارندگی از رفتارهای خاص ، جلوگیری از جرائم اضافی و بازپروری مجرمین .

چه چیزی یک عمل را جرم می کند ؟

از نظر بهترین وکیل تهران یک عمل ، جنایت نیست فقط به این دلیل که مقامات دولتی آن را منع می کنند . بلکه می توان این مسئله را عنوان کرد که یک رفتار هنگامی جرم تلقی می شود که یکی از قوانین کیفری را نقض کرده باشد . در اینجا نمی توان گفت که آزادی های فردی این مجوز را به افراد می دهد که قوانین را زیر پا بگذارند .

هر جرم حداکثر مجازاتی را در پی دارد و این مجازات بیشترین مقدار زمانی است که فرد می تواند در زندان به سر ببرد . جرایم کیفری اغلب مجازات های دیگری مانند جریمه ، امتحان و ثبت سوء سابقه برای فرد خواهد بود . با این حال ، مشخصه متمایز قانون کیفری این است که فردی که مرتکب جرم می شود ممکن است حکم زندان برایش بریده شود . در چنین مواقعی بهترین اقدام این است که از یک وکیل کیفری استفاده کنید .

مراحل قوانین کیفری

یک پرونده کیفری با بازداشت یا تهیه اتهامات رسمی آغاز می شود . در نهایت ، یک وکیل کیفری یا دادستان تصمیم می گیرد که اتهاماتی را علیه یک شخص عنوان کند . گرچه پلیس می تواند بازداشت اولیه را انجام دهد ، ولی فرد تا زمانی که وکیل کیفری پرونده آن ها را اجرا نکند ، به طور رسمی با اتهامات مواجه نمی شود .

چگونه با وکیل کیفری مشورت داشته باشیم در ادامه توضیح می دهیم و به موکلین خود در درک قوانین کیفری کمک می کند. آنها همچنین به موکلین خود می فهمانند که چگونه اقدامات آن ها ممکن است یک مجازات را از موکل ساقط کند .

یک وکیل کیفری به موکل خود کمک می کند تا از خود در برابر اتهامات دفاع کند . یک وکیل کیفری برای موکل خود اسناد و مدارک را جمع آوری می کند . آنها پرونده را برای تعیین شکل دفاع از موکل خود مورد بررسی قرار می دهند. اگر قرار باشد که شیوه خاصی برای دفاع اتخاذ شود ، یک وکیل کیفری خبره می داند که چه اقدامی باید انجام دهد .

شهروندان دارای حقوق قانونی هستند و هیچ حکومتی نمی تواند قانونی را تصویب کند که فردی را از حقوق اولیه خود منع کند . اجرای قانون همچنین نمی تواند یک فرد را در زندان برای یک دوره نامحدود نگه دارد . وکلای کیفری باید بدانند که قانون اساسی و قانون مجازات اسلامی چگونه متضاد یکدیگر هستند . آنها باید از مفاد قانون اساسی مطلع شوند ، همانطور که در مورد کارشان عمل می کنند و در صورت لزوم برای حمایت از حقوق قانونی موکل خود از آن ها استفاده کنند .

چرا حضور یک وکیل کیفری در جامعه تا به این حد اهمیت دارد ؟

جرم و مجازات ، مسائلی جدی هستند . جامعه به دادستان های دولتی و وکلای کیفری احتیاج دارد تا از طریق آنها نظم و امنیت را بر جامعه حکمفرما کند . در عین حال ، متهمان به وکیل خود تکیه می کنند تا از حقوق آنها دفاع کرده و از آنها حمایت کنند .

برای وکلایی که از نوشتن در دادگاه لذت می برند ، قوانین کیفری گزینه ای بسیار مناسب و جذاب است . وکلای جنایی وقت خود را صرف تحقیق و استفاده از منطق برای ارزیابی پرونده و آماده سازی یک دفاع جانانه از موکل خود می کنند.

گروه وکلای آریا دادیار بهترین انتخابی است که می توانید برای اخذ یک مشاوره حقوقی با وکیل کیفری داشته باشید . این تیم علاوه بر مسائل عملی حوزه کیفری به عنوان یک مجموعه تحقیقاتی نیز فعالیت دارد و با سابقه موفقیت در ده ها پرونده کیفری می تواند به بهترین وجه از پرونده شما در دادگاه دفاع کنید . کافی است همین امروز با ما تماس بگیرید .

منبع آریا دادیار : ariadadyar.com/criminal-lawyer

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید